Gå til innhold

Fra hvilken film?


Tornerose

Anbefalte innlegg

Samboeren min sitter og hører på Simple Minds med "Don't you forget about me", og av en eller annen grunn innbiller jeg meg at den har vært brukt som film-musikk. Jeg tenker så det knaker, men aner ikke hva det kan være. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet ikke hva som gikk av stavingen i forrige innlegg ;o) Men jeg ble litt ivrig..

Takk for svaret, men den filmen har jeg ikke sett så da tviler jeg sterkt på at jeg har hørt musikken derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hva som gikk av stavingen i forrige innlegg ;o) Men jeg ble litt ivrig..

Kva er det som er feil med stavinga? Heiter ikkje filmen dét? Eller er eg blitt språkblind?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva er det som er feil med stavinga? Heiter ikkje filmen dét? Eller er eg blitt språkblind?

Jeg tror nok det var jeg som ble tatt av språkblinhet i går. Du har selvsagt helt rett, det er det filmen heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...