Nicklusheletida Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden cilie skrev (3 minutter siden): Ja, folk snakker om han i preteritum. Ja, hørte akkurat nå at Kjell Magne Bondevik sa var . Ikke vi. Synes denne sørginga på forskudd og tilbakeblikk på livet hans går for langt. De kunne ventet. 3 Siter
Osten Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nicklusheletida skrev (2 minutter siden): Ja, hørte akkurat nå at Kjell Magne Bondevik sa var . Ikke vi. Synes denne sørginga på forskudd og tilbakeblikk på livet hans går for langt. De kunne ventet. Enig. Er det virkelig greit at folk legger ned blomster på Slottsplassen før kongen er død? Synes ikke noe om det. 4 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Osten skrev (5 minutter siden): Enig. Er det virkelig greit at folk legger ned blomster på Slottsplassen før kongen er død? Synes ikke noe om det. Det er helt vanlig å sende blomster til alvorlig syke mennesker som omtanke, om de er på dødsleie eller ei. I kongens tilfelle ville det nok blitt litt heftig om alle skulle sendt det til han på sykehuset. Jeg er overbevist om at om kongen får det med seg, setter han stor pris på det. Anonymkode: 910e9...574 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden cilie skrev (19 minutter siden): Ja, folk snakker om han i preteritum. Det er usmakelig. Anonymkode: 910e9...574 0 Siter
Osten Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er helt vanlig å sende blomster til alvorlig syke mennesker som omtanke, om de er på dødsleie eller ei. I kongens tilfelle ville det nok blitt litt heftig om alle skulle sendt det til han på sykehuset. Jeg er overbevist om at om kongen får det med seg, setter han stor pris på det. Anonymkode: 910e9...574 Jeg synes uansett ikke noe om dette. Vent til etterpå 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Osten skrev (Akkurat nå): Jeg synes uansett ikke noe om dette. Vent til etterpå Etterpå hva da? Etter at han er blitt frisk igjen? Da trenger han kanskje ikke blomster. Ellers synes jeg det ufint å snakke om i mediene og ellers som om han helt på slutten (enda verre har gått bort) Det vet vi ikke pt, men mediene spekulerer, prestene snakker om sorg og død. Vi trenger ikke direktesending 24/7 med tomprat. Anonymkode: 910e9...574 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg sa til mannen i dag at folk bare venter på at han skal dø og det er ikke fint, han kan jo komme seg han og. Mannen var ikke enig med meg på at de venter på at han skal dø men folk har til og med skrevet han er dø. Da er det noe som ikke stemmer. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (2 minutter siden): Jeg sa til mannen i dag at folk bare venter på at han skal dø og det er ikke fint, han kan jo komme seg han og. Mannen var ikke enig med meg på at de venter på at han skal dø men folk har til og med skrevet han er dø. Da er det noe som ikke stemmer. Muligheten for at han kommer seg er vel liten, men tenk om han gjorde. Synes jeg hører han : - Ryktene om min død var betydelig overdrevet denne gangen også. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nicklusheletida skrev (2 minutter siden): Muligheten for at han kommer seg er vel liten, men tenk om han gjorde. Synes jeg hører han : - Ryktene om min død var betydelig overdrevet denne gangen også. Ja tenk om han gjorde, ja akkurat. 0 Siter
Dorthe Skrevet 35 minutter siden Skrevet 35 minutter siden Sorry, men er preteritum det samme som imperfektum? 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden (endret) Dorthe skrev (1 minutt siden): Sorry, men er preteritum det samme som imperfektum? Ja https://snl.no/imperfektum Endret 33 minutter siden av Ikkeanonymnok 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.