Gå til innhold

Kongen alvorlig syk

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
Skrevet
cilie skrev (3 minutter siden):

Ja, folk snakker om han i preteritum. 

Ja, hørte akkurat nå at Kjell Magne Bondevik sa var . Ikke vi. 

Synes denne sørginga på forskudd og tilbakeblikk på livet hans går for langt. De kunne ventet. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nicklusheletida skrev (2 minutter siden):

Ja, hørte akkurat nå at Kjell Magne Bondevik sa var . Ikke vi. 

Synes denne sørginga på forskudd og tilbakeblikk på livet hans går for langt. De kunne ventet. 

Enig. Er det virkelig greit at folk legger ned blomster på Slottsplassen før kongen er død? Synes ikke noe om det. 

AnonymBruker
Skrevet
Osten skrev (5 minutter siden):

Enig. Er det virkelig greit at folk legger ned blomster på Slottsplassen før kongen er død? Synes ikke noe om det. 

Det er helt vanlig å sende blomster til alvorlig syke mennesker som omtanke, om de er på dødsleie eller ei. I kongens tilfelle ville det nok blitt litt heftig om alle skulle sendt det til han på sykehuset. Jeg er overbevist om at om kongen får det med seg, setter han stor pris på det. 

Anonymkode: 910e9...574

AnonymBruker
Skrevet
cilie skrev (19 minutter siden):

Ja, folk snakker om han i preteritum. 

Det er usmakelig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er helt vanlig å sende blomster til alvorlig syke mennesker som omtanke, om de er på dødsleie eller ei. I kongens tilfelle ville det nok blitt litt heftig om alle skulle sendt det til han på sykehuset. Jeg er overbevist om at om kongen får det med seg, setter han stor pris på det. 

Jeg synes uansett ikke noe om dette. Vent til etterpå

AnonymBruker
Skrevet
Osten skrev (Akkurat nå):

Jeg synes uansett ikke noe om dette. Vent til etterpå

Etterpå hva da? Etter at han er blitt frisk igjen? Da trenger han kanskje ikke blomster. 

Ellers synes jeg det ufint å snakke om i mediene og ellers som om han helt på slutten (enda verre har gått bort) Det vet vi ikke pt, men mediene spekulerer, prestene snakker om sorg og død. Vi trenger ikke direktesending 24/7 med tomprat. 

stjernestøv
Skrevet

Jeg sa til mannen i dag at folk bare venter på at han skal dø og det er ikke fint, han kan jo komme seg han og. Mannen var ikke enig med meg på at de venter på at han skal dø men folk har til og med skrevet han er dø. Da er det noe som ikke stemmer. 

Nicklusheletida
Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Jeg sa til mannen i dag at folk bare venter på at han skal dø og det er ikke fint, han kan jo komme seg han og. Mannen var ikke enig med meg på at de venter på at han skal dø men folk har til og med skrevet han er dø. Da er det noe som ikke stemmer. 

Muligheten for at han kommer seg er vel liten, men tenk om han gjorde.

Synes jeg hører han : - Ryktene om min død var betydelig overdrevet denne gangen også. 

stjernestøv
Skrevet
Nicklusheletida skrev (2 minutter siden):

Muligheten for at han kommer seg er vel liten, men tenk om han gjorde.

Synes jeg hører han : - Ryktene om min død var betydelig overdrevet denne gangen også. 

Ja tenk om han gjorde, ja akkurat. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...