AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg er lei av å ha det vondt. Og det blir vanskeligere og vanskeligere å holde ut de vonde periodene, synes jeg. Jeg nærmer meg 50 år og har vært psykisk syk store deler av livet. Har allikevel fått til en del ting som utdanning og barn. Men traumer og dårlig psyke har ført meg inn i total isolasjon og redsel for all kontakt med andre. Jeg har fått mye feil behandling, møtt mange terapeuter som ikke har hjulpet, noen har gjort det verre. Har også fått noe behandling som har hjulpet. Men de mørke periodene kommer igjen og igjen. Og nå kjenner jeg at det blir tyngre og tyngre og klare de. Jeg har også fått en større likegyldighet til å motstå selvmordstankene nå enn før. Lenge har jeg hatt et håp om at livet skal bli annerledes, men nå innser jeg jo at dette snevre livet er det jeg må deale med resten av livet. Barna er også store nå så jeg føler ikke like stort ansvar lenger for å bli i livet for dem. Nå har jeg muligens fått rett diagnose og fått en terapeut som det er litt tak i, men det er så utrolig smertefullt å være i behandling også. Og jeg har ingen å lene meg på utenom behandling. Har du noe håp og dele med meg? Noen gode råd? Er det mulig å snu skuta i så høy alder? Anonymkode: 4f092...718 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Du sier at de mørke periodene kommer igjen og igjen, er det tilbakevendende depressiv lidelse du har? Anonymkode: 55429...22d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du sier at de mørke periodene kommer igjen og igjen, er det tilbakevendende depressiv lidelse du har? Anonymkode: 55429...22d Komplekse traumer, men har vært innom de fleste diagnoser før det. Anonymkode: 4f092...718 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.