Gå til innhold

Rivotril nedtrapping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå når jeg holder på med Zoloft opptrappingen som gir mer angst fikk jeg av alle ting melding fra fastlegen om å redusere Rivotrilen. Synes det var litt lite strategisk akkurat nå, fikk jo enda mer angst.  Uansett, har jo i løpet av årene prøvd selv mange ganger. Dele tablettene etc. har alltid feilet da selv 1/2 0.5mg er mye reduksjon. Er det ikke standard at man fases over på diazepam før nedtrapping begynner? Er det ikke vanlig at DPS eller ARA er de som hjelper med dette? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er uheldig å starte nedtrapping nå samtidig med at du er på opptrapping av SSRI.

Når den tid kommer at du skal trappe ned, er det anbefalt å gå over på diazepam. Jobben kan godt styres av en kompetent fastlege. Det er ikke veldig avansert arbeid.

Skrevet
nachnoo skrev (17 minutter siden):

Det er uheldig å starte nedtrapping nå samtidig med at du er på opptrapping av SSRI.

Når den tid kommer at du skal trappe ned, er det anbefalt å gå over på diazepam. Jobben kan godt styres av en kompetent fastlege. Det er ikke veldig avansert arbeid.

Skjønte ikke hvorfor han kom med dette må plutselig, er jo tøft nok å trappe opp Zoloft med den angsten jeg har. Forstå også at han trodde 3mg ville ta kun 3 måneder, dette er jo helt feil. Ble helt satt ut. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...