AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Hvordan opplever du varmen? De jeg kjenner som har den utstrålingen har en spesiell tilstedeværelse som jeg føler meg sett i. Anonymkode: 8183c...b8e 0 Siter
Musikk Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hvordan opplever du varmen? De jeg kjenner som har den utstrålingen har en spesiell tilstedeværelse som jeg føler meg sett i. Anonymkode: 8183c...b8e Er du @stjernestøv? hun liker slik tankegang. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Musikk skrev (2 minutter siden): Er du @stjernestøv? hun liker slik tankegang. Nei😉 Anonymkode: 8183c...b8e 0 Siter
Musikk Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei😉 Anonymkode: 8183c...b8e Er ikke så sikker på det😉@Stjernestøv. 0 Siter
laban Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Musikk skrev (10 minutter siden): Er ikke så sikker på det😉@Stjernestøv. Stjernestøv skriver nesten aldri anonymt, så den spekulasjonen synes jeg du skal droppe. Det er ufint, uansett hvem du tror det er. Hvis man får mistanke til hvilket nick som skjuler seg bak anonym i en tråd, bør man holde det for seg selv, ikke utbasunere det i tråden. Send en personlig melding (via konvolutten øverst til høyre) hvis det er så viktig å få det avklart. Endret 3 timer siden av laban 1 Siter
psykedeliker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg bruker ikke slike begreper om andre mennesker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden psykedeliker skrev (3 minutter siden): Jeg bruker ikke slike begreper om andre mennesker. Why? Anonymkode: 8183c...b8e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan opplever du varmen? De jeg kjenner som har den utstrålingen har en spesiell tilstedeværelse som jeg føler meg sett i. Anonymkode: 8183c...b8e Jeg synes det skaper ro. Det bygger mitt eget selvbilde å være sammen med personer som utstråler varme. Anonymkode: 22ba7...02a 0 Siter
psykedeliker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Why? Fordi slike subjektivt ladede begreper kan bety hva som helst, avhengig av hvem som bruker dem. Da er det bedre å beskrive objektivt hva de gjør. Jeg setter forøvrig pris på mennesker som lytter til det jeg faktisk sier, og ikke bare projiserer sine egne forestillinger på mine ord. Endret 3 timer siden av psykedeliker 0 Siter
Musikk Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden laban skrev (44 minutter siden): Stjernestøv skriver nesten aldri anonymt, så den spekulasjonen synes jeg du skal droppe. Det er ufint, uansett hvem du tror det er. Hvis man får mistanke til hvilket nick som skjuler seg bak anonym i en tråd, bør man holde det for seg selv, ikke utbasunere det i tråden. Send en personlig melding (via konvolutten øverst til høyre) hvis det er så viktig å få det avklart. Ok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.