Gå til innhold

Den/de du kjenner som er særlig varme mennesker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan opplever du varmen? De jeg kjenner som har den utstrålingen har en spesiell tilstedeværelse som jeg føler meg sett i.

Anonymkode: 8183c...b8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Hvordan opplever du varmen? De jeg kjenner som har den utstrålingen har en spesiell tilstedeværelse som jeg føler meg sett i.

Er du @stjernestøv? hun liker slik tankegang. 

AnonymBruker
Skrevet
Musikk skrev (2 minutter siden):

Er du @stjernestøv? hun liker slik tankegang. 

Nei😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei😉

Er ikke så sikker på det😉@Stjernestøv. 

Skrevet (endret)
Musikk skrev (10 minutter siden):

Er ikke så sikker på det😉@Stjernestøv. 

Stjernestøv skriver nesten aldri anonymt, så den spekulasjonen synes jeg du skal droppe. Det er ufint, uansett hvem du tror det er. 

Hvis man får mistanke til hvilket nick som skjuler seg bak anonym i en tråd, bør man holde det for seg selv, ikke utbasunere det i tråden. Send en personlig melding (via konvolutten øverst til høyre) hvis det er så viktig å få det avklart. 

Endret av laban
psykedeliker
Skrevet

Jeg bruker ikke slike begreper om andre mennesker.

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (3 minutter siden):

Jeg bruker ikke slike begreper om andre mennesker.

Why?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes det skaper ro. Det bygger mitt eget selvbilde å være sammen med personer som utstråler varme.

Anonymkode: 22ba7...02a

psykedeliker
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Why?

Fordi slike subjektivt ladede begreper kan bety hva som helst, avhengig av hvem som bruker dem. Da er det bedre å beskrive objektivt hva de gjør.

Jeg setter forøvrig pris på mennesker som lytter til det jeg faktisk sier, og ikke bare projiserer sine egne forestillinger på mine ord.

Endret av psykedeliker
Skrevet
laban skrev (44 minutter siden):

Stjernestøv skriver nesten aldri anonymt, så den spekulasjonen synes jeg du skal droppe. Det er ufint, uansett hvem du tror det er. 

Hvis man får mistanke til hvilket nick som skjuler seg bak anonym i en tråd, bør man holde det for seg selv, ikke utbasunere det i tråden. Send en personlig melding (via konvolutten øverst til høyre) hvis det er så viktig å få det avklart. 

Ok. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...