AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg tenkte å foreslå for min fastlege at jeg kommer til han til samtale en eller to ganger i mnd (er to ganger for mye?) en stund fremover. Dette for å snakke om ting som tynger meg, finne ut av ting og lære meg å håndtere symptomer så jeg unngår sykemeldinger. Er dette et fornuftig forslag, eller er bruk av timer til bare samtaler å oppta legens tid som allerede er presset nok fra før med det nye systemet de må forholde seg til, der de må dokumetere at timen virkelig var nødvendig? Anonymkode: de568...dc5 0 Siter
Havfruen Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tenkte å foreslå for min fastlege at jeg kommer til han til samtale en eller to ganger i mnd (er to ganger for mye?) en stund fremover. Dette for å snakke om ting som tynger meg, finne ut av ting og lære meg å håndtere symptomer så jeg unngår sykemeldinger. Er dette et fornuftig forslag, eller er bruk av timer til bare samtaler å oppta legens tid som allerede er presset nok fra før med det nye systemet de må forholde seg til, der de må dokumetere at timen virkelig var nødvendig? Anonymkode: de568...dc5 Jeg mener å ha hørt at noen har faste samtaler med fastlegen iallefall i en periode. Det skader ikke å spørre😊 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.