Gå til innhold

Vedr Imovane kontra Stilnoct

Anbefalte innlegg

Skrevet

For spesielt interesserte eller med peiling:

Nå har jeg brukt Imovane to dager på rad og fått litt tiltrengt søvn før jobb. Jeg blir imidlertid forferdelig! grinete dagen etter bruk. Sånn skikkelig. I følge A I er dette fenomenet ikke helt ukjent. Merker flere dette? 

Jeg har dessuten opplevd mye cravings disse dagene. Jeg vet også at søvn, og i hvert fall søvn uten mareritt, i natt blir vanskelig. 

Nå skal jeg ta noen dager uten og så skal jeg gjenta det samme samme dager neste uke. Jobbpresset er størst ved ukestart og fastlegen godtar vel aller nødigst to stk pr uke. Da skal jeg imidlertid bruke Stilnoct og se om jeg merker noen forskjell. Jeg kan nok statistikk til å vite at dette ikke er representativt altså, men jeg skal sjekke. Likte alltid Stilnoct best tidligere da innsovning var det verste. Byttet til Imovane da jeg følte den holdt mer gjennom natten. Men bør jo helst ikke bli et uvær dagen der på. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stilnoct virket best for meg. Lett å slutte på var den også, da den sluttet å virke. 

Men jeg opplevde søvngjengeri flere ganger da jeg gikk på den. Det skjedde jo ikke noe farlig da men litt ekkelt. Selv om jeg ler av det i ettertid.

Anonymkode: 757db...15e

Skrevet

Ulikheten ligger i virketid. Stilnoct er for innsovning. Har kort virketid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...