Gå til innhold

Hjelp med film her og............


Pappa Bjørn

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn

Jeg så en film for litt siden, men jeg husker ikke hvor. det handlet om en lege som ble innvolvert i et spill der det var snakk om forskning på ryggmarg. Det var så at lamme kunne gå igjen. dette prosjektet holdt til i et bygg som var kafuflert, og de sim ble brukt som forsøkskaniner var hjemløse. De hadde et "hemmelig beskyttelses sted" I undergrunnen der de gjemte seg.

Det jeg nå lurer på er om noen vet hvilken film jeg mener, og hvem som hadde hovedrollen. Jeg lurte på om det var Harrison Ford men jeg er ikke sikker. Sara Jessicah Parker hadde en av de andre rollene.

'Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg ikke er helt på tur nå, så mener jeg at det absolutt ikke var Harrison Ford, men kisen fra Fire bryllup og en gravferd. Og han heter så mye som.........Hugh Grant!! Tittelen er jeg ikke sikker på , men mener at den het noe som "Project X"??? Men det siste er jeg rimelig lite sikker på altså. Der forsvant nok min nattesøvn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa Bjørn

Hvis jeg ikke er helt på tur nå, så mener jeg at det absolutt ikke var Harrison Ford, men kisen fra Fire bryllup og en gravferd. Og han heter så mye som.........Hugh Grant!! Tittelen er jeg ikke sikker på , men mener at den het noe som "Project X"??? Men det siste er jeg rimelig lite sikker på altså. Der forsvant nok min nattesøvn :-)

Hugh Grant! Det var det! Da kom jeg et godt stykke på vei. jeg har sett for meg en drøss med scener hvor jeg ikke har klart å plassere skuespilleren, men det var han.

Så var det navnet på filmen.................Vi snakker om samme film, men nå tror jeg vi begge blir våkne en stund.*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hugh Grant! Det var det! Da kom jeg et godt stykke på vei. jeg har sett for meg en drøss med scener hvor jeg ikke har klart å plassere skuespilleren, men det var han.

Så var det navnet på filmen.................Vi snakker om samme film, men nå tror jeg vi begge blir våkne en stund.*S*

Elsk meg og "ær" mæ.....

Jeg fant den!!

Den heter "Extreme Measures". Sluppet i -99. S.J. Parker var med, den skal du ha:-) Det grusomme var jo at Gene Hacman også var med. Har litt dårlig samvittighet for at jeg husker Hugh'ern men ikke Gene :-)

Endelig...nå tror jeg at jeg får sove (men ikke enda nei), og du med :-)

Klem fra mæ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa Bjørn

Elsk meg og "ær" mæ.....

Jeg fant den!!

Den heter "Extreme Measures". Sluppet i -99. S.J. Parker var med, den skal du ha:-) Det grusomme var jo at Gene Hacman også var med. Har litt dårlig samvittighet for at jeg husker Hugh'ern men ikke Gene :-)

Endelig...nå tror jeg at jeg får sove (men ikke enda nei), og du med :-)

Klem fra mæ..

Visst var det Gene! Har blir skutt på slutten mens datteren sitter ved siden av i rullestol. Tenk at det er hva man må ha greie på for å få fred i sjelen og nattero!*L*

God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...