Worrisome_plenty Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg fungerer dårlig. Særlig ikke-psykotiske symptomer som katastrofeangst osv. Keg hadde varierende suksess med å gå uten AP, før. Det ble noen år uten psykose. Har lyst til å prøve uten, kanskje gå ned betraktelig i vekt og få litt energi. Tror også jeg ville merket om jeg ble psykotisk og kunne begynt igjen. Har ingen kontakt med psykoatroen. Kunne det være verdt ett forsøk uten AP? Residual schizofreni er det jeg har. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Worrisome_plenty skrev (4 minutter siden): Kunne det være verdt ett forsøk uten AP? Jeg tror du vet hva jeg er programforpliktet til å svare på dette spørsmålet. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg ville tatt råd fra legen og fulgt det 100%. Anonymkode: 02dfa...e53 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg ville tatt råd fra legen og fulgt det 100%. Anonymkode: 02dfa...e53 Jeg har ikke vært hos psykiater på mange år. Og fastlegen er ikke dyktig på psykiatri. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Worrisome_plenty skrev (25 minutter siden): Jeg har ikke vært hos psykiater på mange år. Og fastlegen er ikke dyktig på psykiatri. Går du hos FACT? Anonymkode: 2a68e...61e 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Går du hos FACT? Anonymkode: 2a68e...61e Nei ingenting. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hva med å heller bytte til annen antipsykotika? Anonymkode: b01c0...b08 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Worrisome_plenty skrev (1 time siden): Jeg fungerer dårlig. Særlig ikke-psykotiske symptomer som katastrofeangst osv. Keg hadde varierende suksess med å gå uten AP, før. Det ble noen år uten psykose. Har lyst til å prøve uten, kanskje gå ned betraktelig i vekt og få litt energi. Tror også jeg ville merket om jeg ble psykotisk og kunne begynt igjen. Har ingen kontakt med psykoatroen. Kunne det være verdt ett forsøk uten AP? Residual schizofreni er det jeg har. Kan kanskje bli vanskelig å slutte når du har gått på det så lenge? Du kan jo få en henvisning til psykiater med å få hjelp til dette? Du vet jo ikke hvordan du er nå uten medisinen, kan gå bra etter så lang tid. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden Skrevet 35 minutter siden Worrisome_plenty skrev (1 time siden): Jeg har ikke vært hos psykiater på mange år. Og fastlegen er ikke dyktig på psykiatri. Skjønner. Da kan fastlegen referere med DPS eventuelt kan du finne en god, privat psykiater😊 Anonymkode: 02dfa...e53 0 Siter
Marye Skrevet 21 minutter siden Skrevet 21 minutter siden Kanskje kan du klare deg med en mindre dose uten å slutte helt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.