Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var med vennen min i går. Vi lagde mat, pratet shit og så på TV. Kom ikke hjem før 00:00. Noe som er ulikt meg. 

I dag våknet jeg veldig tidlig og fikk ikke sove mer. Så har sett på YouTube. Nå ser jeg på live konsert med Rammstein. Skulle gjerne vært der selv. 

I kveld får jeg kanskje besøk av en kjenning, men har ikke helt bestemt meg for om jeg er komfortabel med å være alene med han. 

I morgen har min mor bursdag. Hun blir vel 64. Så vi skal spise middagsbuffet. Synes det er litt pinlig for mamma og stefaren min virkelig overspiser når det er buffet. 😅 Det gjør ikke jeg. Spiser meg passe mett selv om jeg egentlig kan spise mer. 

Så er det tilbake til avdelingen på mandags morgen. Med mulig utskrivelse. Min mor er enig i at det kanskje er best for meg nå. 

Så hva styrer dere andre med? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også innlagt. Har vært på en liten tur med kontaktpersonen min i ste også skal jeg treffe teamet nå snart. Så blir det vel bare å spise middag og kvelds. Det bruker være pizza til kvelds på lørdager om jeg ikke husker feil. I morgen har jeg ingen planer. Så ikke den mest spennende helga for min del, men men.

Anonymkode: 01e63...ca1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slappet av med musikk i går, i natt og i dag. Er veldig aktivert etter terapi. Sett på sending om Kongen. I morgen blir det fotball-kamp på tv.

Anonymkode: b9086...850

Skrevet

Akkurat nå spiller jeg WoW. Senere blir det nachos til middag og episode av serien vi ser på med mannen. Senere i kveld skal jeg se boksekamp mellom Havnaa og Løke.

I morgen skal vi antagelig ut og legge blomster ved det lokale minnesmerket til minne om Kong Harald.

stjernestøv
Skrevet

Jeg og mannen har besøkt min far men han ville bare sove i dag, så var vi å kjøpte pc til mannen. Meldte meg inn i ånd og vitenskap så styrer på der nå. 

Skrevet

Ingenting spesielt som skjer her. Som vanlig får jeg vel nesten si. Noen ganger føler jeg meg som verdens mest kjedelige person 😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle treffe en venninne i dag, men hun gjorde om på planene så mye at jeg måtte bare trekke meg. Er ganske trigget etter emdr på torsdag. Så det ble en rolig dag med skjerm og bok. I morgen skal jeg prøve å komme meg ut på en form for angsteksponering, t-bane eller kanskje kino. Strever med å komme meg ut og være tett på folk. 

Anonymkode: 058d1...971

Skrevet

Tusler rundt med 3-døgns ekg på meg denne helgen, så det begrenser meg litt, men jeg har nå ruslet en tur med mannen i dag tidlig (til butikken) og har fått vasket litt klær. Har også ryddet et par skap på kjøkkenet og funnet en stabel nydelige, små skåler jeg helt hadde glemt... Da trenger jeg ikke kjøpe nye i alle fall! 🙈😂 Har også satt til side en del ting jeg skal sette på Ombruksbua, det er alltid kjekt. Ulempen er jo at det også har en tendens til at noe annet blir med tilbake igjen...

Ellers føler jeg meg som @Vendi, jeg er nok også høyt oppe på lista over verdens kjedeligste personer. Når noen på jobb spør om jeg har planer for helgen, så er svaret som regel:"Å gjøre så lite som mulig"... 😜

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg er også innlagt. Har vært på en liten tur med kontaktpersonen min i ste også skal jeg treffe teamet nå snart. Så blir det vel bare å spise middag og kvelds. Det bruker være pizza til kvelds på lørdager om jeg ikke husker feil. I morgen har jeg ingen planer. Så ikke den mest spennende helga for min del, men men.

Anonymkode: 01e63...ca1

Helger på sykehus er sykt lange og innholdsløse. Jeg virkelig hater det. Så er godt å være hjemme. Håper du føler deg bedre snart. 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har slappet av med musikk i går, i natt og i dag. Er veldig aktivert etter terapi. Sett på sending om Kongen. I morgen blir det fotball-kamp på tv.

Anonymkode: b9086...850

Ikke noe godt det da. Jeg er ferdig med konserten til Rammstein så nå satt jeg på konsert til Pink Floyd. Det er avslappende synes jeg. Hva slags musikk hører du på da? 

Vhanja skrev (10 minutter siden):

Akkurat nå spiller jeg WoW. Senere blir det nachos til middag og episode av serien vi ser på med mannen. Senere i kveld skal jeg se boksekamp mellom Havnaa og Løke.

I morgen skal vi antagelig ut og legge blomster ved det lokale minnesmerket til minne om Kong Harald.

Har aldri spilt WoW jeg. Men er sikkert artig. :) mm nachos er godt! 

stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Jeg og mannen har besøkt min far men han ville bare sove i dag, så var vi å kjøpte pc til mannen. Meldte meg inn i ånd og vitenskap så styrer på der nå. 

Er det en slags frivillig forening? 

Vendi skrev (4 minutter siden):

Ingenting spesielt som skjer her. Som vanlig får jeg vel nesten si. Noen ganger føler jeg meg som verdens mest kjedelige person 😅

Må ikke alltid skje noe. Ofte gjør det ikke det hos meg heller. :)

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skulle treffe en venninne i dag, men hun gjorde om på planene så mye at jeg måtte bare trekke meg. Er ganske trigget etter emdr på torsdag. Så det ble en rolig dag med skjerm og bok. I morgen skal jeg prøve å komme meg ut på en form for angsteksponering, t-bane eller kanskje kino. Strever med å komme meg ut og være tett på folk. 

Anonymkode: 058d1...971

Det var jo kjedelig da. Men godt med en rolig dag også. Jeg har aldri blitt trigget flere dager etter en time behandling. Vanskelig å sette seg inn i hvordan det må være. 

Lykke til med eksponering. :)

Skrevet
Lillemus skrev (3 minutter siden):

Tusler rundt med 3-døgns ekg på meg denne helgen, så det begrenser meg litt, men jeg har nå ruslet en tur med mannen i dag tidlig (til butikken) og har fått vasket litt klær. Har også ryddet et par skap på kjøkkenet og funnet en stabel nydelige, små skåler jeg helt hadde glemt... Da trenger jeg ikke kjøpe nye i alle fall! 🙈😂 Har også satt til side en del ting jeg skal sette på Ombruksbua, det er alltid kjekt. Ulempen er jo at det også har en tendens til at noe annet blir med tilbake igjen...

Ellers føler jeg meg som @Vendi, jeg er nok også høyt oppe på lista over verdens kjedeligste personer. Når noen på jobb spør om jeg har planer for helgen, så er svaret som regel:"Å gjøre så lite som mulig"... 😜

Hehe, men skjønner det når du er i full jobb. Da blir helgen litt hellig på en måte. 

Håper de ikke finner noe alvorlig på EKG. Jeg har gått med det i ett døgn, men de fant ikke noe galt. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (6 minutter siden):

Er det en slags frivillig forening? 

Det er Lilli Bendriss og Camilo Løken og co, det er meditasjoner og kanaliseringer og litt av hvert. 

Skrevet
stjernestøv skrev (13 minutter siden):

Det er Lilli Bendriss og Camilo Løken og co, det er meditasjoner og kanaliseringer og litt av hvert. 

Ja okei. :)

Skrevet
Glitter skrev (2 timer siden):

Jeg var med vennen min i går. Vi lagde mat, pratet shit og så på TV. Kom ikke hjem før 00:00. Noe som er ulikt meg. 

I dag våknet jeg veldig tidlig og fikk ikke sove mer. Så har sett på YouTube. Nå ser jeg på live konsert med Rammstein. Skulle gjerne vært der selv. 

I kveld får jeg kanskje besøk av en kjenning, men har ikke helt bestemt meg for om jeg er komfortabel med å være alene med han. 

I morgen har min mor bursdag. Hun blir vel 64. Så vi skal spise middagsbuffet. Synes det er litt pinlig for mamma og stefaren min virkelig overspiser når det er buffet. 😅 Det gjør ikke jeg. Spiser meg passe mett selv om jeg egentlig kan spise mer. 

Så er det tilbake til avdelingen på mandags morgen. Med mulig utskrivelse. Min mor er enig i at det kanskje er best for meg nå. 

Så kjekt å ha en sosial dag i går 😊 Og koselig med besøk for din mor i morgen 😊

Hva jeg gjør er ikke viktig! 

Ønsker deg en fin helg 🌺

Skrevet
Blondi skrev (6 minutter siden):

Så kjekt å ha en sosial dag i går 😊 Og koselig med besøk for din mor i morgen 😊

Hva jeg gjør er ikke viktig! 

Ønsker deg en fin helg 🌺

Takk det samme. :)

påskelilje
Skrevet

Jeg var på fest i går, med jobben 🎶 Kjempegøy! Det er fryktelig lenge siden vi har gjort noe sånt (2-3 år med akkurat denne gjengen?), så det trengte vi 🤩 Var hjemme ved midnatt,  og det var jo litt deilig. Tenkte jeg skulle sove leeenge i dag, men våknet før 8...

I formiddag besøkte jeg min mor, og så spiste jeg lunsj i byen med datter ig niese. Koselig!

Tenkte meg på trening nå, så bare hjemme i kveld. Er alene, så da skal jeg finne noe spennende krim å se på 😅

Skrevet
påskelilje skrev (1 minutt siden):

Jeg var på fest i går, med jobben 🎶 Kjempegøy! Det er fryktelig lenge siden vi har gjort noe sånt (2-3 år med akkurat denne gjengen?), så det trengte vi 🤩 Var hjemme ved midnatt,  og det var jo litt deilig. Tenkte jeg skulle sove leeenge i dag, men våknet før 8...

I formiddag besøkte jeg min mor, og så spiste jeg lunsj i byen med datter ig niese. Koselig!

Tenkte meg på trening nå, så bare hjemme i kveld. Er alene, så da skal jeg finne noe spennende krim å se på 😅

Deilig med fest med gode kollegaer. 😊 

Sprekt å dra på trening dagen derpå da. Hvis du drakk da. 

påskelilje
Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

Deilig med fest med gode kollegaer. 😊 

Sprekt å dra på trening dagen derpå da. Hvis du drakk da. 

Haha 😅 Jeg drakk 🥂 men passet på å ha litt vann innimellom. Så formen er fin (selv om magen er litt..eh...rar 🙃)

Ikke sikkert det blir så sabla givende økt, men i dag har jeg og lyst,  så da skal jeg trene 😊

Skrevet
Glitter skrev (3 timer siden):

Ta vare på deg selv i kveld, Glitter ❤️ Husk å sette grenser hvis noe kjennes ubehagelig.

Skrevet
ISW skrev (11 minutter siden):

Ta vare på deg selv i kveld, Glitter ❤️ Husk å sette grenser hvis noe kjennes ubehagelig.

Skal det. ❤️

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (3 timer siden):

Det hørtes dyrt ut.

Anonymkode: 3ae5b...118

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...