AnonymBruker Skrevet 29. august Skrevet 29. august Nå som hun er kronprinsesse. Vil hun kunne studere seg ferdig med det hun holder på med, eller trengs hun nå mest ved sin fars side? Anonymkode: e66fe...ddf 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. august Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nå som hun er kronprinsesse. Vil hun kunne studere seg ferdig med det hun holder på med, eller trengs hun nå mest ved sin fars side? Anonymkode: e66fe...ddf Da Haakon var kronprins studerte jo han i utlandet, så hun får nok gjøre ferdig sine studier hun også, tenker jeg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. august Skrevet 29. august HM tok både bachelor og master i utlandet som kronprins så det går nok veldig greit Anonymkode: 2687b...574 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august Skrevet 30. august Alt går nok veldig greit, tenker jeg. Anonymkode: fb28f...8a3 0 Siter
Frigg Skrevet 30. august Skrevet 30. august Kong Olav og Kong Harald studerte ved Oxford i England da de var kronprinser. Kong Håkon studerte i California og London da han var kronprins. Det viktigste for kronprinsessen nå er å studere for å forberede seg best mulig på sin fremtid. Hun kommer nok til å dra til Australia igjen. 0 Siter
påskelilje Skrevet 30. august Skrevet 30. august Vil tro at hun fortsetter på utdannelsen, enten her i Norge eller i utlandet, når begravelsen er over og hverdagen er i gjenge igjen, så sant Mette-Marits helse går i positiv retning. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 30. august Skrevet 30. august Skjer det noe spesielt med Internet Archive nå? Det har ikke jeg lagt merke til. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august Skrevet 30. august psykedeliker skrev (12 minutter siden): Skjer det noe spesielt med Internet Archive nå? Det har ikke jeg lagt merke til. 😊😅 Anonymkode: 5209d...41e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.