Gå til innhold

Er det vanlig å kjenne seg selv som sutrete og needy når man er psykisk syk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og at man ser på seg selv med svært harde og kritiske øyne? Er det noen som gjorde det men ikke gjør det lengre? Isåfall hvordan fikk du det til?

Anonymkode: 500ba...158

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg strever med det samme. Følger tråden og håper du får noen svar fra folk som har klart å fikse det.

Anonymkode: c074e...6cd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg strever med det samme. Følger tråden og håper du får noen svar fra folk som har klart å fikse det.

Har du strevd med dette lenge? Jeg har hatt lav selvfølelse hele livet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Har du strevd med dette lenge? Jeg har hatt lav selvfølelse hele livet.

Samme her.

Skrevet

I depresjon skjer ofte det at man blir mer sutrete. Ikke alle, men mange. I tillegg endres måten man oppfatter seg selv på. Man blir mer selvkritisk og selvbebreidende. 

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (16 minutter siden):

I depresjon skjer ofte det at man blir mer sutrete. Ikke alle, men mange. I tillegg endres måten man oppfatter seg selv på. Man blir mer selvkritisk og selvbebreidende. 

Er det irriterende for terapeuten å høre på? Selv om man er motivert for endring?

Skrevet

Nei, det er ikke irriterende for terapeuten at pasienten er syk. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...