AnonymBruker Skrevet 30. august Skrevet 30. august Og at man ser på seg selv med svært harde og kritiske øyne? Er det noen som gjorde det men ikke gjør det lengre? Isåfall hvordan fikk du det til? Anonymkode: 500ba...158 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august Skrevet 30. august Jeg strever med det samme. Følger tråden og håper du får noen svar fra folk som har klart å fikse det. Anonymkode: c074e...6cd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg strever med det samme. Følger tråden og håper du får noen svar fra folk som har klart å fikse det. Anonymkode: c074e...6cd Har du strevd med dette lenge? Jeg har hatt lav selvfølelse hele livet. Anonymkode: 500ba...158 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har du strevd med dette lenge? Jeg har hatt lav selvfølelse hele livet. Anonymkode: 500ba...158 Samme her. Anonymkode: c074e...6cd 0 Siter
nachnoo Skrevet 30. august Skrevet 30. august I depresjon skjer ofte det at man blir mer sutrete. Ikke alle, men mange. I tillegg endres måten man oppfatter seg selv på. Man blir mer selvkritisk og selvbebreidende. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august Skrevet 30. august nachnoo skrev (16 minutter siden): I depresjon skjer ofte det at man blir mer sutrete. Ikke alle, men mange. I tillegg endres måten man oppfatter seg selv på. Man blir mer selvkritisk og selvbebreidende. Er det irriterende for terapeuten å høre på? Selv om man er motivert for endring? Anonymkode: 500ba...158 0 Siter
nachnoo Skrevet 30. august Skrevet 30. august Nei, det er ikke irriterende for terapeuten at pasienten er syk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.