AnonymBruker Skrevet 30. august Skrevet 30. august Hva tenker dere om det? Anonymkode: afb4e...c49 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august Skrevet 30. august Det synes jeg hørtes helt logisk ut. Alle trenger noe og noen I livet sitt. Jobber dere med en plan for å endre noe av dette? Anonymkode: bce41...f53 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det synes jeg hørtes helt logisk ut. Alle trenger noe og noen I livet sitt. Jobber dere med en plan for å endre noe av dette? Anonymkode: bce41...f53 Ja. Men det sosiale er vanskelig for meg. Tror jeg har unnvikende personlighetsforstyrrelse. Anonymkode: afb4e...c49 0 Siter
XbellaX Skrevet 30. august Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja. Men det sosiale er vanskelig for meg. Tror jeg har unnvikende personlighetsforstyrrelse. Anonymkode: afb4e...c49 På hvilken måte er det sosiale vanskelig for deg? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august Skrevet 30. august XbellaX skrev (Akkurat nå): På hvilken måte er det sosiale vanskelig for deg? Jeg er redd for å bli ordentlig kjent med folk, å være åpen og sårbar og å bli avvist. Tenker at når folk virkelig blir kjent med meg så vil de ikke like meg for den jeg er og avslutte relasjonen. Anonymkode: afb4e...c49 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er redd for å bli ordentlig kjent med folk, å være åpen og sårbar og å bli avvist. Tenker at når folk virkelig blir kjent med meg så vil de ikke like meg for den jeg er og avslutte relasjonen. Anonymkode: afb4e...c49 Og jeg glemte å nevne at i relasjonene jeg allerede har (familie og søsken) så er jeg redd for å ta plass, være til bry og en byrde og virkelig åpne meg om hvordan ting er. Selv når jeg er alvorlig deprimert svarer jeg alltid at ting er greit. Anonymkode: afb4e...c49 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Ja. Men det sosiale er vanskelig for meg. Tror jeg har unnvikende personlighetsforstyrrelse. Anonymkode: afb4e...c49 Jeg har også unnvikende pf. Har familie, jobb og venner men blir redd når noe/noen kommer for nær. Da kan jeg trekke meg unna. Håper du får jobbet godt med dette i terapien! Anonymkode: 31aa7...ac6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg har også unnvikende pf. Har familie, jobb og venner men blir redd når noe/noen kommer for nær. Da kan jeg trekke meg unna. Håper du får jobbet godt med dette i terapien! Anonymkode: 31aa7...ac6 Så fint å høre at du har familie, jobb og venner. Var det vanskelig for deg å få det og er det noe du har måttet jobbe med i terapi? Anonymkode: afb4e...c49 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Så fint å høre at du har familie, jobb og venner. Var det vanskelig for deg å få det og er det noe du har måttet jobbe med i terapi? Anonymkode: afb4e...c49 Man kan ikke bare legge alt i hendene på psykologer og terapi og forvente at de skal fikse deg. Etter noen så må ta man ta tak i sitt eget liv. Få seg en jobb så har man noe å bruke tiden på og er sosial gjennom kollegaer. Klarer du ikke jobbe så fins det fontenehus eller dagsenter for psykisk syke som er lavterskel. I Oslo tar du bare kontakt selv og trenger ikke noe henvisning. Anonymkode: 1f5fb...5ca 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Man kan ikke bare legge alt i hendene på psykologer og terapi og forvente at de skal fikse deg. Etter noen så må ta man ta tak i sitt eget liv. Få seg en jobb så har man noe å bruke tiden på og er sosial gjennom kollegaer. Klarer du ikke jobbe så fins det fontenehus eller dagsenter for psykisk syke som er lavterskel. I Oslo tar du bare kontakt selv og trenger ikke noe henvisning. Anonymkode: 1f5fb...5ca Er det ikke vanlig å få hjelp av behandler til å endre tankemønstre osv så det blir lettere? Anonymkode: afb4e...c49 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det ikke vanlig å få hjelp av behandler til å endre tankemønstre osv så det blir lettere? Anonymkode: afb4e...c49 Det vil ikke bli lettere før du våger å stå i det som er vanskelig. Anonymkode: 2fc7f...c7b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. august Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det vil ikke bli lettere før du våger å stå i det som er vanskelig. Anonymkode: 2fc7f...c7b Men hvordan våger jeg det? Anonymkode: afb4e...c49 0 Siter
Everybody Skrevet 31. august Skrevet 31. august Man må vel gå privat for å få skikkelig hjelp med problemer som dette? Eller? 0 Siter
psykedeliker Skrevet 31. august Skrevet 31. august Everybody skrev (3 timer siden): Man må vel gå privat for å få skikkelig hjelp med problemer som dette? Eller? Hvorfor skulle det være slik? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.