Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri hatt det så grusomt som nå. Jeg vet jeg blir drept. Jeg kjøpte tarot spill også ble fantasien min virkelig. Nå er det et stort monster i etasjen over som prøver å sage seg gjennom gulvet, ned til meg. Pluss at alle mennesker er sure på meg, det jeg har blitt fortalt er grunnen er at heg nå er i helvete. Jeg er så redd og ensom. Rusa meg masse men det gjør meg ikke mindre stressa og redd. Jeg er ikke psykotisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres veldig vondt ut.

Har du kontakt med fact? Jeg synes du skal ringe dem.

AnonymBruker
Skrevet

Du skal nok ikke dø. Det er derfor ingen bryr deg. Hvis du virkelig tror dette er du psykotisk.

Anonymkode: 12526...bb2

Skrevet

Du må snakke med legen din i morgen. 

Skrevet (endret)
sofelus skrev (1 time siden):

Jeg har aldri hatt det så grusomt som nå. Jeg vet jeg blir drept. Jeg kjøpte tarot spill også ble fantasien min virkelig. Nå er det et stort monster i etasjen over som prøver å sage seg gjennom gulvet, ned til meg. Pluss at alle mennesker er sure på meg, det jeg har blitt fortalt er grunnen er at heg nå er i helvete. Jeg er så redd og ensom. Rusa meg masse men det gjør meg ikke mindre stressa og redd. Jeg er ikke psykotisk.

Kjære deg du er i en psykose🥺ingen skal ta deg dette er kun i ditt hode🙂har du noen som kan besøke deg i kveld? 

Endret av Musikk
AnonymBruker
Skrevet
Musikk skrev (58 minutter siden):

Kjære deg du er i en psykose🥺ingen skal ta deg dette er kun i ditt hode🙂har du noen som kan besøke deg i kveld? 

Nei. Må sove her. Nei, jeg er ikke I psykose. 

Anonymkode: 69533...f30

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ok. Dette vet vi ikke selv altid. Utifra dette du skriver så høres det ut som en psykose spør du meg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Søvn er bra!

psykedeliker
Skrevet

Hvordan gikk dette? Fikk du monsterbesøk?

Skrevet (endret)
psykedeliker skrev (11 timer siden):

Hvordan gikk dette? Fikk du monsterbesøk?

H*n hadde ingen god dag i går🥺jeg og lurer på hvordan det går. 

Endret av Musikk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...