AnonymBruker Skrevet 30. august Skrevet 30. august https://www.strim.no/film/1028464:all/Diagnosis-Bi-Polar-Five-Families-Search-for-Answers Anonymkode: 0c33c...74d 0 Siter
nachnoo Skrevet 30. august Skrevet 30. august Ja, det finnes, selv om det tok lang tid før BUP aksepterte det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september Skrevet 1. september nachnoo skrev (På 30.8.2026 den 18.10): Ja, det finnes, selv om det tok lang tid før BUP aksepterte det. Datteren min fikk add som voksen. Da jeg så denne serien, ble jeg litt «skremt». Datteren min hadde de samme type raserianfall som barna i serien. Og jeg vet at hun har hatt depresjoner som både ungdom og voksen. Kan det være at hun har bipolar lidelse, selv om hun ikke har hatt hypomani/mani? Anonymkode: 0c33c...74d 0 Siter
nachnoo Skrevet 1. september Skrevet 1. september (endret) Man stiller vanligvis ikke diagnosen før man har sett både oppover- og nedoversvingninger. Men personer kan ha flere depresjoner før den første oppover kommer, og da er det klart at det er bipolar lidelse de både har og har hatt. Tidlig debut av depresjon taler for bipolaritet. Endret 1. september av nachnoo 0 Siter
nachnoo Skrevet 1. september Skrevet 1. september Det er en overhyppighet av BP hos personer med ADHD/ADD og omvendt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september Skrevet 1. september Tusen takk for svar 🫶 Anonymkode: 0c33c...74d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.