Gå til innhold

Bryllupsgave - penger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal I bryllup til et vennepar. Dette er et par vi ikke har så mye med fordi de bor på andre siden av landet, men vi er nære nok til at vi skal i bryllupet.

De ønsker seg penger til kjøkkenopppussing. Dette er et godt voksent par som gifter seg for andre gang. Derfor tenker jeg at jeg sksl respektere gaveønsket deres og gi penger.

Hvor mye synes dere vi skal gi? 

Anonymkode: 17611...ecb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Vi skal I bryllup til et vennepar. Dette er et par vi ikke har så mye med fordi de bor på andre siden av landet, men vi er nære nok til at vi skal i bryllupet.

De ønsker seg penger til kjøkkenopppussing. Dette er et godt voksent par som gifter seg for andre gang. Derfor tenker jeg at jeg sksl respektere gaveønsket deres og gi penger.

Hvor mye synes dere vi skal gi? 

Anonymkode: 17611...ecb

Det er vel vanlig å gi sånn ca. det en kuvert koster, pr. person? Så et sted mellom 1500 - 2000, når dere er to. 

Anonymkode: 7300e...4d0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...