AnonymBruker Skrevet 30. august Skrevet 30. august Vi skal I bryllup til et vennepar. Dette er et par vi ikke har så mye med fordi de bor på andre siden av landet, men vi er nære nok til at vi skal i bryllupet. De ønsker seg penger til kjøkkenopppussing. Dette er et godt voksent par som gifter seg for andre gang. Derfor tenker jeg at jeg sksl respektere gaveønsket deres og gi penger. Hvor mye synes dere vi skal gi? Anonymkode: 17611...ecb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Vi skal I bryllup til et vennepar. Dette er et par vi ikke har så mye med fordi de bor på andre siden av landet, men vi er nære nok til at vi skal i bryllupet. De ønsker seg penger til kjøkkenopppussing. Dette er et godt voksent par som gifter seg for andre gang. Derfor tenker jeg at jeg sksl respektere gaveønsket deres og gi penger. Hvor mye synes dere vi skal gi? Anonymkode: 17611...ecb Det er vel vanlig å gi sånn ca. det en kuvert koster, pr. person? Så et sted mellom 1500 - 2000, når dere er to. Anonymkode: 7300e...4d0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.