AnonymBruker Skrevet 30. august Skrevet 30. august Mener Vival og sobril? Det jeg lurer på er om det er vanlig å få hele pillebokser jevnlig eller får du kun f.eks 5 piller max i året? Hvor streng er legen din? Anonymkode: 6e836...96a 0 Siter
Vendi Skrevet 30. august Skrevet 30. august Fikk utskrevet nå sist en boks Vival med 100 stk. Legen vet jeg bare tar det når det er absolutt nødvendig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august Skrevet 30. august Jeg får sterkere benzo, rivotril. Får ca 250 tabletter i året. Har muntlig avtale med FL at jeg skal få det, 1 glass med 100 stk hver 4-5 måned. Han går med på dette ettersom jeg ikke kjører bil, og det står at jeg bør få det i epikrisen fra DPS. Har fått det i over 20 år. Anonymkode: a76db...381 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august Skrevet 30. august Vendi skrev (59 minutter siden): Fikk utskrevet nå sist en boks Vival med 100 stk. Legen vet jeg bare tar det når det er absolutt nødvendig. Hvor lenge pleier de å holde før de trenger nye 100stk? Anonymkode: 6e836...96a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. august Skrevet 31. august Får bare antipsykotika. Anonymkode: 5e65d...8b8 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. august Skrevet 31. august Ja det får jeg, 100 stk av gangen og bestiller nye når jeg er nesten tom. 0 Siter
erik123 Skrevet 31. august Skrevet 31. august Jeg får Sobril en sjelden gang. Legen er utrolig gnien på å skrive ut Sobril. Men det hjelper når jeg er så urolig. Men får bare 25 stk. 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 31. august Skrevet 31. august Sobril. 49 i pakken. Kan ta inntil 2 per dag. Fornyes ved behov. 0 Siter
erik123 Skrevet 31. august Skrevet 31. august Blir ganske raskt avhengig av slike medisiner. Derfor vil ikke legene skrive ut. Men enkelte dager må jeg ha Sobril, min kjære døde for fem måneder siden, og det er tunge dager. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 31. august Skrevet 31. august erik123 skrev (1 time siden): Blir ganske raskt avhengig av slike medisiner. Derfor vil ikke legene skrive ut. Men enkelte dager må jeg ha Sobril, min kjære døde for fem måneder siden, og det er tunge dager. Kondolerer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. august Skrevet 31. august Ja. Tar ikke så ofte og blir ikke lett avhengig. 10 mg sobril i ny og ne. Anonymkode: 0f0a3...a90 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.