Gå til innhold

Får du beroligende?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mener Vival og sobril? Det jeg lurer på er om det er vanlig å få hele pillebokser jevnlig eller får du kun f.eks 5 piller max i året?

Hvor streng er legen din?

Anonymkode: 6e836...96a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk utskrevet nå sist en boks Vival med 100 stk. Legen vet jeg bare tar det når det er absolutt nødvendig. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får sterkere benzo, rivotril. Får ca 250 tabletter i året. Har muntlig avtale med FL at jeg skal få det, 1 glass med 100 stk hver 4-5 måned. Han går med på dette ettersom jeg ikke kjører bil, og det står at jeg bør få det i epikrisen fra DPS. Har fått det i over 20 år.

Anonymkode: a76db...381

AnonymBruker
Skrevet
Vendi skrev (59 minutter siden):

Fikk utskrevet nå sist en boks Vival med 100 stk. Legen vet jeg bare tar det når det er absolutt nødvendig. 

Hvor lenge pleier de å holde før de trenger nye 100stk?

Anonymkode: 6e836...96a

AnonymBruker
Skrevet

Får bare antipsykotika.

Anonymkode: 5e65d...8b8

stjernestøv
Skrevet

Ja det får jeg, 100 stk av gangen og bestiller nye når jeg er nesten tom. 

Skrevet

Jeg får Sobril en sjelden gang. Legen er utrolig gnien på å skrive ut Sobril. Men det hjelper  når jeg er så urolig. Men får bare 25 stk.

Ikkeanonymnok
Skrevet

Sobril. 49 i pakken. 
Kan ta inntil 2 per dag. Fornyes ved behov.

Skrevet

Blir ganske raskt avhengig  av slike medisiner. Derfor vil ikke legene skrive ut. Men enkelte dager må jeg ha Sobril, min kjære døde for fem måneder siden, og det er tunge dager.

Worrisome_plenty
Skrevet
erik123 skrev (1 time siden):

Blir ganske raskt avhengig  av slike medisiner. Derfor vil ikke legene skrive ut. Men enkelte dager må jeg ha Sobril, min kjære døde for fem måneder siden, og det er tunge dager.

Kondolerer.

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Tar ikke så ofte og blir ikke lett avhengig. 10 mg sobril i ny og ne. 

Anonymkode: 0f0a3...a90

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...