AnonymBruker Skrevet 31. august Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ja. Ikke på DPS da men i kommunen. Er vel bedre enn ingenting. Hva med deg? Anonymkode: a4554...4c1 Jeg har gått i terapi på DPS tidligere (alvorlig depresjon+unnvikende pf). Går nå til en veldig, dyktig privat behandler. Jeg opplever mindre selvhat, men jeg strever med å kjenne på at jeg har verdi og kan, på ekte, bety noe for andre. Selv om jeg har mange, nære relasjoner i livet mitt. Har du noe diagnose? Anonymkode: b5ce1...0be 0 Siter
dusken Skrevet 1. september Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det var overhodet ikke intensjonen min. Jeg er opptatt av hvordan andre ser seg selv. Anonymkode: b5ce1...0be Kanskje det var måten du ordla deg på som gjorde at det fremsto som manipulerende? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har gått i terapi på DPS tidligere (alvorlig depresjon+unnvikende pf). Går nå til en veldig, dyktig privat behandler. Jeg opplever mindre selvhat, men jeg strever med å kjenne på at jeg har verdi og kan, på ekte, bety noe for andre. Selv om jeg har mange, nære relasjoner i livet mitt. Har du noe diagnose? Anonymkode: b5ce1...0be Ja, jeg sliter med depresjoner. Anonymkode: a4554...4c1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september Skrevet 1. september dusken skrev (8 minutter siden): Kanskje det var måten du ordla deg på som gjorde at det fremsto som manipulerende? Ja, mulig det! Anonymkode: b5ce1...0be 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.