AnonymBruker Skrevet 1. september Skrevet 1. september På en måte døyvet følelsene. Jeg har brukt Abilify og det kjennes litt som et slør er lettet fra meg nå noen måneder etter seponering. Er nå i gang med seponering av Litium og jeg kjenner på flere følelser generelt i denne perioden. I tillegg trapper jeg ned på Imovane og det føles som om kroppen er mindre tung. Hvilke erfaringer har du? Til informasjon er alle avgjørelser vurdert av fastlegen. Anonymkode: 51d1e...acd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september Skrevet 2. september Jeg tok zoloft i 17 år. Psykiateren sepponete den rett før pandemien. Jeg ble veldig lettrørt og fikk sterkere sexlyst og evne. Anonymkode: 815c9...d50 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september Seroquel i 13 år. Mot angst og søvnvansker. Nå som jeg ikke lenger kan gå på det på grunn av bivirkninger sitter jeg igjen med angst og hadde horribel insomni. Skulle ønske jeg kunne bli kvitt angsten og leve et normalt liv. Jeg fortjener det, sånn som jeg har stått på og strevd med dårlige forutsetninger i bunnen. Greide likevel å få meg en karriere og topp klasse lønn ( en stund) blir kalt faglig veldig kompetent. Men med angsten tilbake ble alt revet fra meg, nå har ikke hjem, ikke karriere ingenting. Jeg har blanda følelser for seroquel. Fikk kroniske bivirkninger. Burde ha fått terapi og hjelp. Istedet ble quetiapin et lokk ja lokk på angsten. Det fungerte en stund, men etter 13 år tilbake på null. Anonymkode: 023bd...9a1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september Cipralex. Jeg er egentlig en person som er lettrørt og gråter lett, føler sterkt og allting, men i alle de årene jeg gikk på den så var det so mdet lå et lokk over følelsene mine. Forsåvidt veldig deilig å slippe den angsten og redselen, men nå er det ikke verdt det mer når jeg heller ikke kan føle glede og lykke så sterk som jeg gjør nå. Anonymkode: 90dbd...394 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Seroquel i 13 år. Mot angst og søvnvansker. Nå som jeg ikke lenger kan gå på det på grunn av bivirkninger sitter jeg igjen med angst og hadde horribel insomni. Skulle ønske jeg kunne bli kvitt angsten og leve et normalt liv. Jeg fortjener det, sånn som jeg har stått på og strevd med dårlige forutsetninger i bunnen. Greide likevel å få meg en karriere og topp klasse lønn ( en stund) blir kalt faglig veldig kompetent. Men med angsten tilbake ble alt revet fra meg, nå har ikke hjem, ikke karriere ingenting. Jeg har blanda følelser for seroquel. Fikk kroniske bivirkninger. Burde ha fått terapi og hjelp. Istedet ble quetiapin et lokk ja lokk på angsten. Det fungerte en stund, men etter 13 år tilbake på null. Anonymkode: 023bd...9a1 Vondt å høre. Fikk du ikke terapi på DPS?😅 Anonymkode: 51d1e...acd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vondt å høre. Fikk du ikke terapi på DPS?😅 Anonymkode: 51d1e...acd Oi, feil smiley🙏 Anonymkode: 51d1e...acd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Vondt å høre. Fikk du ikke terapi på DPS?😅 Anonymkode: 51d1e...acd fikk psykolog. Men det ble for mye styr psykologen jeg fikk var over 1 time med buss å komme seg til så sluttet. Jeg hadde små barn. Fungerte dårlig med lang vei til psykolog. Dessuten gjorde seroquel meg så bra jeg ikke trengte psykolog. Anonymkode: 023bd...9a1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.