Glitter Skrevet 2. september Skrevet 2. september Noen her som IKKE har gått opp masse på Leponex? Jeg har gått på den før og gikk opp masse. Kan jeg denne gangen klare å kontrollere det? 0 Siter
Glitter Skrevet 2. september Forfatter Skrevet 2. september Ingen? @nachnoo vet du av noen som har klart å ikke gå opp i vekt? Har jo allerede 35 i bmi. 0 Siter
Vendi Skrevet 2. september Skrevet 2. september Glitter skrev (27 minutter siden): Ingen? Jeg tror ikke det er så mange her som har erfaring med Leponex. Jeg personlig har bare sett to stk skrive innlegg om det. Har inntrykk av at Leponex er noe som prøves hvis "alt annet" av AP mislykkes. At det på en måte er siste utvei. Virker som majoriteten her inne går på de mer "vanlige" AP. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 2. september Skrevet 2. september Jeg har aldri tatt Leponex. Men zyprexa har jeg stått på i 23 år. Den er også kjent som en versting på vekt. Under pandemien gikk jeg ned fra en bmi på 35 til en på 30 på ca halvannet år. Jeg spiste da halvparten av det jeg pleide. Så klarer du å skru ned matinntaket vil du ikke legge på deg. 0 Siter
Glitter Skrevet 3. september Forfatter Skrevet 3. september Vendi skrev (13 timer siden): Jeg tror ikke det er så mange her som har erfaring med Leponex. Jeg personlig har bare sett to stk skrive innlegg om det. Har inntrykk av at Leponex er noe som prøves hvis "alt annet" av AP mislykkes. At det på en måte er siste utvei. Virker som majoriteten her inne går på de mer "vanlige" AP. Åja, ok. Worrisome_plenty skrev (13 timer siden): Jeg har aldri tatt Leponex. Men zyprexa har jeg stått på i 23 år. Den er også kjent som en versting på vekt. Under pandemien gikk jeg ned fra en bmi på 35 til en på 30 på ca halvannet år. Jeg spiste da halvparten av det jeg pleide. Så klarer du å skru ned matinntaket vil du ikke legge på deg. Ja det var det da. Å ikke gi etter for matsuget... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september Nei. Men har en nær bekjent som er tynn. Anonymkode: 4bf7c...88e 0 Siter
Glitter Skrevet 3. september Forfatter Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei. Men har en nær bekjent som er tynn. Anonymkode: 4bf7c...88e Åja. Hm.. Jeg blir tvangsmedisinert sa de i dag så må jo nesten bare ta den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.