AnonymBruker Skrevet 2. september Skrevet 2. september Nøyaktig hvilken rusfølelse prater vi om da? Anonymkode: 3e6c0...d6b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september Skrevet 2. september Sobril gir ikke rusfølelse. Du blir bare trøtt og likegyldig - det er min opplevelse Anonymkode: b9492...335 1 Siter
Glitter Skrevet 2. september Skrevet 2. september Har aldri fått rusfølelse av verken Sobril eller Vival. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sobril gir ikke rusfølelse. Du blir bare trøtt og likegyldig - det er min opplevelse Anonymkode: b9492...335 Jeg leser at man kan miste hemninger og si til ting man ikke mener? Anonymkode: 3e6c0...d6b 0 Siter
nachnoo Skrevet 2. september Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg leser at man kan miste hemninger og si til ting man ikke mener? Anonymkode: 3e6c0...d6b Korrekt. Men det er ikke rus. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september Skrevet 2. september Men vær forsiktig- det er lett å bli avhengig av denne medisinen selv om den virker ufarlig! Anonymkode: b9492...335 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september Skrevet 2. september nachnoo skrev (19 minutter siden): Korrekt. Men det er ikke rus. Oi, vil du si at det er en vanlig ting å gjøre etter inntak av tablett? Jeg vil jo bare kunne slappe litt av uten å dumme meg fullstendig ut. Anonymkode: 3e6c0...d6b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Oi, vil du si at det er en vanlig ting å gjøre etter inntak av tablett? Jeg vil jo bare kunne slappe litt av uten å dumme meg fullstendig ut. Anonymkode: 3e6c0...d6b Du gjør ikke det hvis du tar én tablett kan du skjønne .. Anonymkode: b9492...335 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 2. september Skrevet 2. september Mer et fravær fra stress og angst og kanskje litt tristhet i en kort periode enn en rus synes jeg. Men kanskje det er det som føles som rus? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du gjør ikke det hvis du tar én tablett kan du skjønne .. Anonymkode: b9492...335 Ok, bra😅det er ved inntak av større inntak medikamentet? Anonymkode: 3e6c0...d6b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.