Gå til innhold

FU: hva er den tåpeligste forumundersøkelsen du har lest?


gyrken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det går i hvertfall an å kjede seg nok til å starte teite forumundersøkelser! ;-)

Den tåpeligste må vel bli beskriv din klitoris eller noe i den duren! Ja og så kan du tromme med ståpikken på magen......*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Gyrken, du Gyrken - du lærer visst aldri. Er det ikke mange år siden jeg sa at du burde begynne å brodere? Sånn at du ikke kjeder deg rett til utkastelse av DOL ;o)

Steke sæd og tromme med ståpikker, litt av noen temaer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Gyrken, du Gyrken - du lærer visst aldri. Er det ikke mange år siden jeg sa at du burde begynne å brodere? Sånn at du ikke kjeder deg rett til utkastelse av DOL ;o)

Steke sæd og tromme med ståpikker, litt av noen temaer...

Er du ikke bittelitt nysgjerrig på stekt sæd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du ikke bittelitt nysgjerrig på stekt sæd?

Har faktisk ikke fundert på det nei. Vet at det stivner i vann, særlig varmt vann, så da stivner det sikkert i stekepanna også - MEN jeg gidder ikke sjekke det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke bittelitt nysgjerrig på stekt sæd?

Du følger visst ikke med. Stekt mat er ikke bra. Dessuten rått er råere...

Eller var det kun på vitenskapelig basis du ønsket dette eksperimentet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du følger visst ikke med. Stekt mat er ikke bra. Dessuten rått er råere...

Eller var det kun på vitenskapelig basis du ønsket dette eksperimentet?

Hmm.. jeg hadde ikke tenkt å spise det da.. ville du gjort det naiv? Hva slags krydder tror du passer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. jeg hadde ikke tenkt å spise det da.. ville du gjort det naiv? Hva slags krydder tror du passer?

Dette er i allefall ikke tråden å lese for de(n) som føler seg litt småuggen i morgen.

Krydder? Texas Hot -blandingen så klart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. jeg hadde ikke tenkt å spise det da.. ville du gjort det naiv? Hva slags krydder tror du passer?

Som sagt rått er råere..

Red hot chillie pepper ville nok passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...