AnonymBruker Skrevet 2. september Skrevet 2. september Jeg er ferdig der og vil ikke at andre skal vite mine diagnoser osv hvis jeg blir innlagt på sykehus osv. Er det egentlig anbefalt å gjøre det? Kan det være noen dårlige konsekvenser av det? Kan noen her som har gjort det fortelle om dere angrer eller om dere er glade for å ha gjort det? Anonymkode: aab87...a79 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september Skrevet 2. september Jeg skrev mail til DPS om å få lov til å sperre journalen for pårørende. Fikk avslag pga svak begrunnelse. Anonymkode: 6278d...853 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skrev mail til DPS om å få lov til å sperre journalen for pårørende. Fikk avslag pga svak begrunnelse. Anonymkode: 6278d...853 Det er det verste jeg har hørt. Man trenger vel ikke noen begrunnelse for det? Alle burde få eie sin egen journal og selv få kunne bestemme at den slettes etter sin død. Eller hvis ikke det går an, hindre innsyn for pårørende. Anonymkode: c9f34...bb0 0 Siter
nachnoo Skrevet 3. september Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg skrev mail til DPS om å få lov til å sperre journalen for pårørende. Fikk avslag pga svak begrunnelse. Anonymkode: 6278d...853 Ta saken til Statsforvalteren. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september nachnoo skrev (6 minutter siden): Ta saken til Statsforvalteren. Ok, takk! Anonymkode: 6278d...853 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.