Gå til innhold

Lapdop på do


Gjest Grei gutt med litt rare vaner

Anbefalte innlegg

Gjest Grei gutt med litt rare vaner

Nå måtte jeg på ramma, men ikke et eneste sted i hele huset fant jeg noe som helst å lese på annet en ubetalte regninger. Derfor tok jeg likegodt maskinen og mobilen med på kontoret jeg. Det var det å strekke noen kabler i dobbel forstand, slik at dette innlegget kommer faktisk fra mahognylokket på endeholdeplassen.

Totalt usaklig og sikkert merkelig, men det måtte ut....................Bokstavelig talt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt ok det, bare du ikke har luktmodullen med:-)) Mens du nevner ramma............ Telefon på toalettet er alltid nyttig, nesten alltid når jeg er alene hjemme så ringer telefonen når jeg har satt meg på ramma:-)) Tar jo ikke normalt med den trådløse dit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok det, bare du ikke har luktmodullen med:-)) Mens du nevner ramma............ Telefon på toalettet er alltid nyttig, nesten alltid når jeg er alene hjemme så ringer telefonen når jeg har satt meg på ramma:-)) Tar jo ikke normalt med den trådløse dit...

Litt ufint da, snakker ivei i telefonen mens du trykker så du er lilla i ansiktet og så avslutter med å skylle ned. Tror ikke jeg ville ringt deg en gang til etter det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ufint da, snakker ivei i telefonen mens du trykker så du er lilla i ansiktet og så avslutter med å skylle ned. Tror ikke jeg ville ringt deg en gang til etter det! :-)

typisk, galt om man svarer og galt om man ikke svarer:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...