Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er redd hele tiden og jeg blir veldig tullerusk av det siden den aldri gir seg. Blir så sliten av å være i konstant beredskap og i frykt. Er det flere som er redde? Hva gjør dere for å holde ut? Det gjør så vondt fysisk i hele kroppen og den indre smerten er utholdbart.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det noe spesifikt du er redd for?

Anonymkode: 8f485...57d

Skrevet

Hva legger du i redd? Jeg har hatt mye helseangst osv men etter jeg ble utbrent for en del år tilbake så er jeg redd veldig lite. Søker nesten spenning å tar mer risiko enn før sånn sett. Så det har jo funka for meg men nå er det ikke verdt å bli utbrent av den grunn.

Skrevet

Husk på at det er ikke farlig å være redd, hvis det er angst du mener. Bli kjent med angsten og venn deg til den.  Det er også en god ting hvis du klarer å innse at du ikke kan ha kontroll på alt.  Ikke lurt å sitte og føle på å være redd, finn noe å gjøre, vask og rydd skap og skuffer, vær i hagen og følg med på fuglene (eller i en park).  Hvis du har lammende angst og redselen lammer deg, må du ha hjelp, fastlegen.

Skrevet

Har du svært dårlig kondis? Det kan gi en følelse av kontinuerlig angst.  Behandlingen er kondisjonstrening. 

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (1 minutt siden):

Har du svært dårlig kondis? Det kan gi en følelse av kontinuerlig angst.  Behandlingen er kondisjonstrening. 

Kondisjonstrening er supert mot angst nesten uansett, er min erfaring. 

Men da jeg var med i en konkurranse, og skulle gå i fjellet hele dagen, startet jeg med angst og puls på 190. Ble helt totalt ferdig, og holdt ikke ut dagen, men måtte snu og gå hjem etter noen timer for jeg var så gåen. Normalt sett er det ikke noe problem for meg å gå langt i fjellet, så jeg tror det var pulsen? Hvordan behandler man dette? 

Anonymkode: 03b80...ccf

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...