AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september Somregel hjelper det meg å gjøre noe fysisk men tankene er så sterke nå at 🫠 Anonymkode: f6ed6...244 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september gå på besøk til venner eller familie Anonymkode: 1da1b...57d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): gå på besøk til venner eller familie Anonymkode: 1da1b...57d Godt forslag men har ingen jeg kan besøke nå 🙂 Anonymkode: f6ed6...244 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Godt forslag men har ingen jeg kan besøke nå 🙂 Anonymkode: f6ed6...244 Da går du på butikken eller går på kino, eller går ut å spiser. Anonymkode: 1da1b...57d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Somregel hjelper det meg å gjøre noe fysisk men tankene er så sterke nå at 🫠 Anonymkode: f6ed6...244 Ringe en venn? Se serie? Høy musikk!! Anonymkode: 23ff5...a30 0 Siter
tilstede Skrevet 3. september Skrevet 3. september Gå inn på youtybe , søk opp Dimash Kudaibergen. Hør først sos fra slavic basar, Deretter olimpico, (skru på tekst på begge), fra digital show, Deretter ave maria, gå inn på diamsh egen kanal og søk opp. Gjør dette. Du vil ikke angre på det. Råd til alle som strever her inne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.