Gå til innhold

Erfaring med å angre på utskrivelse - føler meg flau og skamfull

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var innlagt på DPS og skrev meg ut fordi jeg var lei av å være innlagt bl.a. Nå sitter jeg hjemme og angrer og er for flau og skamfull til å innrømme det overfor helsevesenet. Hva gjør jeg?

Anonymkode: 54288...a61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke så mye å gjøre. Du kan jo si det til helsevesenet, men plassen din er sikkert gitt til noen andre allerede. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (Akkurat nå):

Er vel ikke så mye å gjøre. Du kan jo si det til helsevesenet, men plassen din er sikkert gitt til noen andre allerede. 

Nei det er nok ikke det. Sikkert like greit å holde det for meg selv når det uansett ikke hjelper meg noe å være ærlig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei det er nok ikke det. Sikkert like greit å holde det for meg selv når det uansett ikke hjelper meg noe å være ærlig.

Eller så kan du snakke om det for å unngå at det skjer igjen. Jeg skrev meg også ut av DPS, men jeg angret ikke etterpå da. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

Eller så kan du snakke om det for å unngå at det skjer igjen. Jeg skrev meg også ut av DPS, men jeg angret ikke etterpå da. 

Skjønner. Hva var grunnen til at du skrev deg ut?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner. Hva var grunnen til at du skrev deg ut?

Lei av innleggelse og følte ikke at det hjalp meg. Er behandlingstrøtt. Ville være hjemme. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (35 minutter siden):

Lei av innleggelse og følte ikke at det hjalp meg. Er behandlingstrøtt. Ville være hjemme. 

Behandlingstrøtt har jeg ikke hørt om før men kan relatere. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg var innlagt på DPS og skrev meg ut fordi jeg var lei av å være innlagt bl.a. Nå sitter jeg hjemme og angrer og er for flau og skamfull til å innrømme det overfor helsevesenet. Hva gjør jeg?

Må du gjøre noe?

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Behandlingstrøtt har jeg ikke hørt om før men kan relatere. 

Trenger en pause fra behandling. Det har gått i ett siden i mars. Og var innlagt noen måneder i september i fjor og et halvt år før det igjen. Er sliten og trøtt av det. Men ble tvangsinnlagt i stedet i går da så er jo stuck her nå i stedetfor. Men her skjer det i det minste noe. Skal starte ny medisin. Kanskje det kan få ned mengde på innleggelser.. 

AnonymBruker
Skrevet
XbellaX skrev (6 minutter siden):

Må du gjøre noe?

Tenkte på om jeg skulle be om å bli innlagt igjen eller satse på å klare meg hjemme.

Skrevet

Du får fokusere på å få til hverdagen på best mulig måte. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tenkte på om jeg skulle be om å bli innlagt igjen eller satse på å klare meg hjemme.

Bruk verktøyene du har lært i terapien og fokuserer på søvn, ernæring og aktivitet.

Anonymkode: a210e...5d8

Skrevet

Du lærer av det og velger en voksen løsning neste gang. 

AnonymBruker
Skrevet

Ta voksne valg og ta konsekvensen av valgene dine. Du klarer deg hjemme.

Anonymkode: bcb59...6f8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...