AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september Jeg var innlagt på DPS og skrev meg ut fordi jeg var lei av å være innlagt bl.a. Nå sitter jeg hjemme og angrer og er for flau og skamfull til å innrømme det overfor helsevesenet. Hva gjør jeg? Anonymkode: 54288...a61 0 Siter
Glitter Skrevet 3. september Skrevet 3. september Er vel ikke så mye å gjøre. Du kan jo si det til helsevesenet, men plassen din er sikkert gitt til noen andre allerede. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september Glitter skrev (Akkurat nå): Er vel ikke så mye å gjøre. Du kan jo si det til helsevesenet, men plassen din er sikkert gitt til noen andre allerede. Nei det er nok ikke det. Sikkert like greit å holde det for meg selv når det uansett ikke hjelper meg noe å være ærlig. Anonymkode: 54288...a61 0 Siter
Glitter Skrevet 3. september Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei det er nok ikke det. Sikkert like greit å holde det for meg selv når det uansett ikke hjelper meg noe å være ærlig. Anonymkode: 54288...a61 Eller så kan du snakke om det for å unngå at det skjer igjen. Jeg skrev meg også ut av DPS, men jeg angret ikke etterpå da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september Glitter skrev (1 minutt siden): Eller så kan du snakke om det for å unngå at det skjer igjen. Jeg skrev meg også ut av DPS, men jeg angret ikke etterpå da. Skjønner. Hva var grunnen til at du skrev deg ut? Anonymkode: 54288...a61 0 Siter
Glitter Skrevet 3. september Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner. Hva var grunnen til at du skrev deg ut? Anonymkode: 54288...a61 Lei av innleggelse og følte ikke at det hjalp meg. Er behandlingstrøtt. Ville være hjemme. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september Glitter skrev (35 minutter siden): Lei av innleggelse og følte ikke at det hjalp meg. Er behandlingstrøtt. Ville være hjemme. Behandlingstrøtt har jeg ikke hørt om før men kan relatere. Anonymkode: 54288...a61 0 Siter
XbellaX Skrevet 3. september Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var innlagt på DPS og skrev meg ut fordi jeg var lei av å være innlagt bl.a. Nå sitter jeg hjemme og angrer og er for flau og skamfull til å innrømme det overfor helsevesenet. Hva gjør jeg? Anonymkode: 54288...a61 Må du gjøre noe? 1 Siter
Glitter Skrevet 3. september Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Behandlingstrøtt har jeg ikke hørt om før men kan relatere. Anonymkode: 54288...a61 Trenger en pause fra behandling. Det har gått i ett siden i mars. Og var innlagt noen måneder i september i fjor og et halvt år før det igjen. Er sliten og trøtt av det. Men ble tvangsinnlagt i stedet i går da så er jo stuck her nå i stedetfor. Men her skjer det i det minste noe. Skal starte ny medisin. Kanskje det kan få ned mengde på innleggelser.. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september XbellaX skrev (6 minutter siden): Må du gjøre noe? Tenkte på om jeg skulle be om å bli innlagt igjen eller satse på å klare meg hjemme. Anonymkode: 54288...a61 0 Siter
frosken Skrevet 3. september Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var innlagt på DPS og skrev meg ut fordi jeg var lei av å være innlagt bl.a. Nå sitter jeg hjemme og angrer og er for flau og skamfull til å innrømme det overfor helsevesenet. Hva gjør jeg? Anonymkode: 54288...a61 Du får fokusere på å få til hverdagen på best mulig måte. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenkte på om jeg skulle be om å bli innlagt igjen eller satse på å klare meg hjemme. Anonymkode: 54288...a61 Bruk verktøyene du har lært i terapien og fokuserer på søvn, ernæring og aktivitet. Anonymkode: a210e...5d8 0 Siter
nachnoo Skrevet 3. september Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var innlagt på DPS og skrev meg ut fordi jeg var lei av å være innlagt bl.a. Nå sitter jeg hjemme og angrer og er for flau og skamfull til å innrømme det overfor helsevesenet. Hva gjør jeg? Anonymkode: 54288...a61 Du lærer av det og velger en voksen løsning neste gang. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenkte på om jeg skulle be om å bli innlagt igjen eller satse på å klare meg hjemme. Anonymkode: 54288...a61 Ta voksne valg og ta konsekvensen av valgene dine. Du klarer deg hjemme. Anonymkode: bcb59...6f8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.