AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september Og hva foretrekker du og eventuelt hvorfor? Anonymkode: cf2bf...27b 0 Siter
Glitter Skrevet 3. september Skrevet 3. september (endret) Eneste forskjellen for min del er at Sobril er som sukkerpiller og vival hjelper meg til å roe nervene jeg får av stemmer og uvirkelighetsfølelse. Det forsvinner ikke, men blir litt mer likegyldig på en måte. Endret 3. september av Glitter 1 Siter
stjernestøv Skrevet 3. september Skrevet 3. september Sobril virker ikke på meg men det gjør vival. 2 Siter
tilstede Skrevet 4. september Skrevet 4. september For meg er det motsatt. Vival gjør meg bittelitt trøtt, men virker ikke på angsten min. Det gjør derimot sobril, om jeg tar en passende dose. Nå tar jeg ikke dette lenger. Men for femten år siden tok jeg sobril, og nå får jeg vival med tannlegen. Har derfor spurt legen om jeg heller kan før sobril med han før tannlegetimen. Så vival er ikke alltid bedre for alle. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.