Gå til innhold

Plutselig så sulten!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den seinere tid har jeg utviklet større matlyst enn vanlig. Synes jeg er konstant sulten nå. Har gått på Risperdal en god stund uten å ha merket noe til økt sult. Kan det være sånn at denne bivirkningen oppstår først nå, så lang tid etter oppstart?

Anonymkode: d34f9...012

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Altså det jeg spør om er om økt matlyst som bivirkning av Risperdal kan komme lang tid etter oppstart? 

Skrevet

At jeg ikke tenkte på å spørre AI I stedet! Den sier at det er mindre opplagt at det er medisinen som er årsaken, men at det ikke kan utelukkes. Den sier også at jeg burde få sjekket blodsukkeret mitt (HbA1c) siden medisinen kan gi høyt blodsukker som igjen kan trigge sult. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Den seinere tid har jeg utviklet større matlyst enn vanlig. Synes jeg er konstant sulten nå. Har gått på Risperdal en god stund uten å ha merket noe til økt sult. Kan det være sånn at denne bivirkningen oppstår først nå, så lang tid etter oppstart?

Ja, eller PMS. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...