Gå til innhold

Rare tanker, typisk depresjon/lav selvfølelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var ungdom var jeg veldig "løs på tråden" og var ukritisk til hvem (ukjente) jeg hadde sex med. Dette pågikk i ca 2 år. Nå er jeg midtveis i livet (deprimert) og kjenner på en følelse av å være veldig "skitten" og horete. Kan man kjenne på følelser fra den gang så sent som veldig mange år etterpå?

Anonymkode: 1912d...102

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om så var hadde jeg bare ignorert de tankene ganske raskt.

Sikker på du ikke er nedfor for tiden eller noe slikt, og tilfeldigvis kom til å tenke på akkurat dette?

Anonymkode: a39af...232

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om så var hadde jeg bare ignorert de tankene ganske raskt.

Sikker på du ikke er nedfor for tiden eller noe slikt, og tilfeldigvis kom til å tenke på akkurat dette?

Anonymkode: a39af...232

Jeg er deprimert ja.

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan man kjenne på følelser fra den gang så sent som veldig mange år etterpå?

Selvfølgelig kan man det. Da er det på tide å reflektere litt over sine egne verdier, og hvem man har lært dem fra.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da jeg var ungdom var jeg veldig "løs på tråden" og var ukritisk til hvem (ukjente) jeg hadde sex med. Dette pågikk i ca 2 år. Nå er jeg midtveis i livet (deprimert) og kjenner på en følelse av å være veldig "skitten" og horete. Kan man kjenne på følelser fra den gang så sent som veldig mange år etterpå?

Ja, tanker og følelser kan komme tilbake.  

Worrisome_plenty
Skrevet

Jeg skammer meg også for ting jeg gjorde i min ungdom. Det er nok ganske vanlig.

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (4 timer siden):

Selvfølgelig kan man det. Da er det på tide å reflektere litt over sine egne verdier, og hvem man har lært dem fra.

Ja, det gjør jeg også😅

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...