AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september Jeg skal døgne, får håndverker som kommer tidlig. Nå som jeg vet jeg skal døgne ble jeg trøtt allerede i 9 tiden. Prøvde å sove, men det gikk ikke. Tør ikke legge meg senere enn det, da jeg glatt sover gjennom alarmen og annet. Bare så rart for jeg har ikke noe problem med å sove til morgenkvisten om jeg ikke må være våken ett visst klokkeslett. Motsatt psykologi? Anonymkode: f93fb...88a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg skal døgne, får håndverker som kommer tidlig. Nå som jeg vet jeg skal døgne ble jeg trøtt allerede i 9 tiden. Prøvde å sove, men det gikk ikke. Tør ikke legge meg senere enn det, da jeg glatt sover gjennom alarmen og annet. Bare så rart for jeg har ikke noe problem med å sove til morgenkvisten om jeg ikke må være våken ett visst klokkeslett. Motsatt psykologi? Anonymkode: f93fb...88a Høres utrolig slitsomt ut!! Anonymkode: cd312...190 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.