AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Kan jeg skrive dette? Gir det mening? Jeg er sikker på at jeg ønsker pause. Jeg trenger klare meg selv, ta ansvar for egne valg og handlinger. Tror innleggelse bare gjør meg verre og tar fra meg ansvaret jeg trenger å lære bære selv. Da blir det vanskelig å komme hjem igjen å skulle ta vare på seg selv. Ingen kommer å redder meg. Jeg må gjøre det selv. Jeg må vite at jeg klarer meg alene. . Anonymkode: 7d5bb...af0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Synes ikke det gir så mye mening. At du ikke ønsker innleggelse betyr vel ikke at du ikke trenger poliklinisk behandling? Vet ikke situasjonen din, men vil anta at det er lurt å fortsette poliklinisk. Ellers har du helt rett i at ingen kommer for å redde deg. Men det er greit å ta imot hjelp allikevel. Anonymkode: 152ba...aff 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Synes ikke det gir så mye mening. At du ikke ønsker innleggelse betyr vel ikke at du ikke trenger poliklinisk behandling? Vet ikke situasjonen din, men vil anta at det er lurt å fortsette poliklinisk. Ellers har du helt rett i at ingen kommer for å redde deg. Men det er greit å ta imot hjelp allikevel. Anonymkode: 152ba...aff Skjønner at det kanskje er rart å inkludere det med innleggelse. Er bare at jeg blir ofte innlagt pga de er bekymret. Anonymkode: 7d5bb...af0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Skjønner at det kanskje er rart å inkludere det med innleggelse. Er bare at jeg blir ofte innlagt pga de er bekymret. Anonymkode: 7d5bb...af0 Ikke gjør det. Du kommer til å angre. Anonymkode: 04ed9...9c9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke gjør det. Du kommer til å angre. Anonymkode: 04ed9...9c9 Jeg tror ikke det. Anonymkode: 7d5bb...af0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Nei, det gir ikke mening. Du skriver at du trenger å ta ansvar. Å stoppe behandlingen er det motsatte av å ta ansvar. Sett at noen har kreft, og skrev det samme, hadde du tenkt at ja, det var jammen ansvarlig å kutte ut behandling en periode? Å være ansvarlig, og å klare seg alene, er ikke det samme i det hele tatt. Anonymkode: cbb0a...40c 0 Siter
Sokk Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan jeg skrive dette? Gir det mening? Jeg er sikker på at jeg ønsker pause. Jeg trenger klare meg selv, ta ansvar for egne valg og handlinger. Tror innleggelse bare gjør meg verre og tar fra meg ansvaret jeg trenger å lære bære selv. Da blir det vanskelig å komme hjem igjen å skulle ta vare på seg selv. Ingen kommer å redder meg. Jeg må gjøre det selv. Jeg må vite at jeg klarer meg alene. . Anonymkode: 7d5bb...af0 Er det du som skrev deg ut og angrer? Også er strategien din for å håndtere de vonde følelsene å gjøre mer av det samme? Øv på å stå i det. Fortsett behandlingen som før. Du kan godt fortelle i neste møte at du angrer på utskrivelsen, så kan dere få snakket om det. Hvis du avslutter behandlingen nå, rett etter en akuttinnleggelse pga selvmordsfare, så virker det nesten som at du gjør det for å få bekreftelse på at de passer på deg, og kanskje har du et lite håp om at du skal bli «overtalt» til en reinnleggelse? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det gir ikke mening. Du skriver at du trenger å ta ansvar. Å stoppe behandlingen er det motsatte av å ta ansvar. Sett at noen har kreft, og skrev det samme, hadde du tenkt at ja, det var jammen ansvarlig å kutte ut behandling en periode? Å være ansvarlig, og å klare seg alene, er ikke det samme i det hele tatt. Anonymkode: cbb0a...40c Jeg ser hva du mener. Sokk skrev (1 time siden): Er det du som skrev deg ut og angrer? Også er strategien din for å håndtere de vonde følelsene å gjøre mer av det samme? Øv på å stå i det. Fortsett behandlingen som før. Du kan godt fortelle i neste møte at du angrer på utskrivelsen, så kan dere få snakket om det. Hvis du avslutter behandlingen nå, rett etter en akuttinnleggelse pga selvmordsfare, så virker det nesten som at du gjør det for å få bekreftelse på at de passer på deg, og kanskje har du et lite håp om at du skal bli «overtalt» til en reinnleggelse? Ja det kan hende at du er inne på noe der. Jeg skal forsøke øve på å stå i det. Anonymkode: 7d5bb...af0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.