AnonymBruker Skrevet 4. september Skrevet 4. september Hvorfor er det så stor forskjell på innleggelser på somatisk og psykiatrisk? På somatisk blir man sendt hjem selv om man er halvdød og kjempesyk, mens på psykiatrisk kan man være på månedsvis. Noen som vet? Anonymkode: 09d3d...df1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september Skrevet 4. september Haha å nei du. De fleste sendes hjem neste dag. Anonymkode: ed49b...0c1 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Haha å nei du. De fleste sendes hjem neste dag. Anonymkode: ed49b...0c1 Hvem? Somatiske pasienter? Anonymkode: e21b9...092 0 Siter
Vhanja Skrevet 4. september Skrevet 4. september Jeg har vært mye på somatisk og blir aldri sendt hjem halvdød og kjempesyk. Noen ganger har jeg argumentert sterkt for hvorfor jeg ønsker å reise hjem. Føler egentlig de har en god balanse for når folk blir sendt hjem der. 1 Siter
Eva Sofie Skrevet tirsdag kl 19:34 Skrevet tirsdag kl 19:34 Vhanja skrev (På 4.9.2026 den 17.12): Jeg har vært mye på somatisk og blir aldri sendt hjem halvdød og kjempesyk. Noen ganger har jeg argumentert sterkt for hvorfor jeg ønsker å reise hjem. Jeg har samme erfaring som deg. Måten en argumenterer for utskrivelse, har enormt mye å si for utfallet. Etter en operasjon ble det forberedt utskrivelse, men da det skjedde en del uforutsett ved seponering av CVK, epidural og siste sårbytte, ble mål om utskrivelse satt til neste dag. Eksempelet mitt viser fleksibilitet og samarbeid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.