Gå til innhold

Hjelp - tog Narvik - Oslo gjennom Sverige


Lill

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg? Jeg har lett og lett etter informasjon på nettet om togreise Narvik-Stockholm-Oslo, men finner ingenting :o(

SJ? Ingenting! NSB? Ingenting!

Strekningen Narvik - Stockholm trafikeres visstnok av Tågkompaniet, og de finner jeg ikke noe om på nettet.

Noen som vet? Svensker, reisebyråansatte, togfrelste eller andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

....kom på dette tidligere!

Enda et bevis på at DOL er den mest pålitelige informasjonskilden som finnes - uansett tema :o))

God tur!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ikke billige fly fra Kiruna da? :-)

Der sier du noe. Det må også sjekkes!

Vi skal sende bilen med tog til Drammen, og starte campingturen derfra. Nå driver vi og lurer på hvordan vi skal få oss selv nedover uten at det koster skjorta.

Skal ha to måneder ferie/permisjon i sommer :o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der sier du noe. Det må også sjekkes!

Vi skal sende bilen med tog til Drammen, og starte campingturen derfra. Nå driver vi og lurer på hvordan vi skal få oss selv nedover uten at det koster skjorta.

Skal ha to måneder ferie/permisjon i sommer :o)))

Så heldige du er! Den gangen Kurt og jeg reiste tok vi toget fra Narvik til Kiruna, fly derfra til Arlanda, taxi fra Arlanda til togstasjonen i Stockholm (flybuss anbefales, det er langt) vi visste ikke bedre hehe.....

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...