AnonymBruker Skrevet 6. september Skrevet 6. september For 20 år siden ble jeg alvorlig deprimert, og det skjedde mye i livet mitt. Jeg husker at vi kjøpte et hus som manglet bad. I samme tid ble det samlivsbrudd, og jeg husker kkke om jeg bodde der eller ikke, men jeg vet at han bodde der en stund. Jeg bare ett minne, og det er fra rommet til datteren min og at hun hadde ting der. Jeg vet at vi eide huset i ett år, men ikke engang det husker jeg. Og jeg klarer heller ikke å huske hvor huset sto. Hvordan er det mulig å glemme så viktige ting? Hvordan kan det forklares? Det er så mye annet jeg ikke husker også. Viktige ting, som barnas oppvekst (som for meg er viktigere enn det huset). Det er som visket ut av min hukommelse. Anonymkode: 38ad0...32c 0 Siter
nachnoo Skrevet 6. september Skrevet 6. september Kortiisol er et hormon som det utskilles langt med av i stressende perioder. Samtidig er det et "glemmehormon". Dette kan forklare det du spør om. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. september Skrevet 6. september nachnoo skrev (1 time siden): Kortiisol er et hormon som det utskilles langt med av i stressende perioder. Samtidig er det et "glemmehormon". Dette kan forklare det du spør om. Tusen takk for svar. Jeg har begynt å lure på om det er noe alvorli galt med hodet mitt, men det du skriver gir mening, så da trenger jeg ikke bruke mer energi på å lure på det. Anonymkode: 38ad0...32c 0 Siter
stjernestøv Skrevet mandag kl 14:05 Skrevet mandag kl 14:05 Jeg glemmer veldig mye og husker ikke halve livet mitt en gang. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:15 Skrevet mandag kl 15:15 stjernestøv skrev (1 time siden): Jeg glemmer veldig mye og husker ikke halve livet mitt en gang. Da er vi to.. Anonymkode: 38ad0...32c 1 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:52 Skrevet mandag kl 17:52 AnonymBruker skrev (På 6.9.2026 den 15.19): For 20 år siden ble jeg alvorlig deprimert, og det skjedde mye i livet mitt. Jeg husker at vi kjøpte et hus som manglet bad. I samme tid ble det samlivsbrudd, og jeg husker kkke om jeg bodde der eller ikke, men jeg vet at han bodde der en stund. Jeg bare ett minne, og det er fra rommet til datteren min og at hun hadde ting der. Jeg vet at vi eide huset i ett år, men ikke engang det husker jeg. Og jeg klarer heller ikke å huske hvor huset sto. Hvordan er det mulig å glemme så viktige ting? Hvordan kan det forklares? Det er så mye annet jeg ikke husker også. Viktige ting, som barnas oppvekst (som for meg er viktigere enn det huset). Det er som visket ut av min hukommelse. Anonymkode: 38ad0...32c Jeg husker heller ikke mye. Det ble også mye verre etter ECT Anonymkode: 9c116...155 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.