Gå til innhold

Paranoid pga dårlig søvn eller kan det bli slik permanent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på... Var dette paranoiditet bare fordi jeg hadde fått lite søvn eller kan jeg risikere at det bli sånn permanent?

Jeg sov 1 time fra torsdag til fredag og ingenting fra lørdag til søndag. Den natten begynte jeg å tenke at psykiatrisk hadde installert kameraer i leiligheten min og at de overvåket bruken av telefon og internett for å passe på at jeg fortsatt var i live (jeg var innlagt med suicidalitet til og med torsdag, så derfor gir dette mening for meg). Fikk også tanker om at jeg kanskje allerede er død og det er sånn det er å være død - fanget i min egen leilighet. Og at det ikke var virkelig moren min og faren min jeg skrev med på melding. Jeg har nå sovet en natt litt bedre og er ikke lenger overbevist om at dette stemmer. Men kan jeg risikere at det blir permanent eller var det trolig bare dårlig søvn som gjorde at jeg fikk disse tankene?

Anonymkode: 7e1ca...53a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var dumt å lage denne tråden, kan du slette den @Admin 

Skrevet

Sånn kan jeg få det av stress eller dårlig søvn. Var ikke plaget med dette før jeg ble skikkelig utbrent.

Anonymkode: 1e284...883

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Sånn kan jeg få det av stress eller dårlig søvn. Var ikke plaget med dette før jeg ble skikkelig utbrent.

Anonymkode: 1e284...883

Takk for svar.

Skrevet

Tror nok ikke du er så viktig for dem at dem har installert kameraer for å se på deg hele tiden. Skjønner at det kan komme av et ønske om å bli sett og å være viktig, men du er ikke så viktig for dem.

Anonymkode: f640a...361

Skrevet

hvis du er syk i utgangspunktet så er det nok lettere å få paranoia av lite søvn.

Anonymkode: f8952...0e5

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...