AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:38 Skrevet mandag kl 15:38 Var det i så fall vanskelig å få en operasjon? Jeg har vært plaget i 8 år nå. Vært sykemeldt flere ganger. Hånda er hoven og delvis «deformert» etter en skade i håndleddet for 8 år siden som aldri ble behandlet. Jeg har vært på nevrografi to ganger de to siste årene, og begge ganger har den vært «positiv» - dvs at det er bevist at nerven er i klem. Jeg ble også operert den andre hånda for 12 år siden med vellykket resultat og ingen plager og senebetennelser i ettertid. Den gangen ble jeg tilbudt en operasjon i den andre hånden som jeg dessverre takket nei til den gangen fordi jeg ikke ville være sykemeldt unødvendig fra jobb (jeg ikke hadde ingen plager den gangen). Det anger jeg på nå, for nå er det åpenbart svært vanskelig å få en slik operasjon. Det holder ikke at jeg har hatt plager i 8 år og har bevis på at nerven er i klem. Jeg må fortsatt fortsette med konservativ behandling i form av en nattskinne før operasjon kan diskuteres, noe jeg har holdt på med i snart to år nå. Jeg er så oppgitt nå. føler at jeg ikke blir tatt på alvor. Jeg har lyst til å gi opp å kjempe denne saken. Anonymkode: 9e641...50b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.