Gå til innhold

Hvilket intervall har du på terapien? Jeg vurderer en gang per måned.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Privat psykolog. Jeg blir veldig aktivert mellom timene. Tanken min er at ved å ha god tid mellom avtalene gjør at jeg får tid til å hente meg inn igjen og terapien blir mindre intens. Problemstilling er depresjon/engstelig pf.

Anonymkode: 05823...ce2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved engstelig unnvikende pf er en gang i mnd for sjeldent. Alt angst relatert bør være hyppigere

er du medisinert for depresjon

Anonymkode: 9f39d...534

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ved engstelig unnvikende pf er en gang i mnd for sjeldent. Alt angst relatert bør være hyppigere

er du medisinert for depresjon

Anonymkode: 9f39d...534

Ja, jeg er medisinert, men på lav dose da fastlegen er veldig opptatt av laveste terapeutiske dose. Har endel angst ja.

Anonymkode: 05823...ce2

Skrevet

Jeg gikk til grøtrundtgåingsterapi på DPS annenhver uke.

Skrevet
psykedeliker skrev (50 minutter siden):

Jeg gikk til grøtrundtgåingsterapi på DPS annenhver uke.

Det har du skyld i selv. Du hadde all rett til å ikke dra dit. Hvis de tvang deg gjennom å hente deg og slepe deg dit så skal du ta det til retten.

Anonymkode: 6058f...db2

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det har du skyld i selv.

Nei, jeg har bare oppfylt medvirkningsplikten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...