AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:55 Skrevet mandag kl 20:55 Privat psykolog. Jeg blir veldig aktivert mellom timene. Tanken min er at ved å ha god tid mellom avtalene gjør at jeg får tid til å hente meg inn igjen og terapien blir mindre intens. Problemstilling er depresjon/engstelig pf. Anonymkode: 05823...ce2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:20 Skrevet tirsdag kl 08:20 Ved engstelig unnvikende pf er en gang i mnd for sjeldent. Alt angst relatert bør være hyppigere er du medisinert for depresjon Anonymkode: 9f39d...534 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:10 Skrevet tirsdag kl 11:10 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ved engstelig unnvikende pf er en gang i mnd for sjeldent. Alt angst relatert bør være hyppigere er du medisinert for depresjon Anonymkode: 9f39d...534 Ja, jeg er medisinert, men på lav dose da fastlegen er veldig opptatt av laveste terapeutiske dose. Har endel angst ja. Anonymkode: 05823...ce2 0 Siter
psykedeliker Skrevet tirsdag kl 22:33 Skrevet tirsdag kl 22:33 Jeg gikk til grøtrundtgåingsterapi på DPS annenhver uke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:25 Skrevet tirsdag kl 23:25 psykedeliker skrev (50 minutter siden): Jeg gikk til grøtrundtgåingsterapi på DPS annenhver uke. Det har du skyld i selv. Du hadde all rett til å ikke dra dit. Hvis de tvang deg gjennom å hente deg og slepe deg dit så skal du ta det til retten. Anonymkode: 6058f...db2 0 Siter
psykedeliker Skrevet onsdag kl 06:21 Skrevet onsdag kl 06:21 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det har du skyld i selv. Nei, jeg har bare oppfylt medvirkningsplikten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.