Gå til innhold

Kom over en ny realityserie på TvN


jacob

Anbefalte innlegg

Hvor det var to leirer på ei øy i syden. En jenteleir og en gutteleir. Spørsmålet er; hva heter dette programmet?

Jeg holdt ut i 5 minutter, men det var jaggu nok til å konkludere med at dette programmet i beste fall er søppel. De som ser på dette er idioter, åndsløse og inn i helvete tafatte. Tenk å være sammen med et kvinnfolk som liker slikt møl- isj (underforstått en antakelse om at det ikke finnes slike menn)! Fytti katta for et forfall.

Jeg vil i samme åndedrag bare gjøre dere oppmerksom på at Man.Utd passerte Liverpool i premier league i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vant også Tottenham og Rosenborg i dag? Jeg har bare surret rundt i hele dag.

Tottenham grusa Liverpool 1-0. Jeg satte en 50-lapp på dem og fikk 220 tilbake. RBK slo Lyn 5-1.

Spilleobjektene for i morgen er Brønby, Fc København, Odd og Tromsø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tottenham grusa Liverpool 1-0. Jeg satte en 50-lapp på dem og fikk 220 tilbake. RBK slo Lyn 5-1.

Spilleobjektene for i morgen er Brønby, Fc København, Odd og Tromsø.

HEIA ODD!!!!

;o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tottenham grusa Liverpool 1-0. Jeg satte en 50-lapp på dem og fikk 220 tilbake. RBK slo Lyn 5-1.

Spilleobjektene for i morgen er Brønby, Fc København, Odd og Tromsø.

Du har vel husket å kjøpe en kartong sigaretter før du satser alt på ett kort? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEIA ODD!!!!

;o)))

Odd og Viking er de to lagene som potensielt sett er i stand til å underholde oss tv-tittere. I morgen spiller de borte mot Moss og oddsen på 2,35 er bra. På bakgrunn av dette setter man penger på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Afrodite22

Velkommen etter! *ler*

Dette er andre omgang med temptation island, og nå lir det mot slutten av også sesong nr to :)=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...