Gå til innhold

Hva er det jeg feiler, sovner hele tiden etter jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg er delvis sykmeldt. Er ferdig kl 11 men er oppe kl 05, legger meg kl 22. Den siste tiden har jeg sovnet i 12 tiden på sofaen, gjerne opp til en time eller to. Helt utslått. Ser ikke andre ha så lite energi? 

Jeg tok full screening av meg selv i mars, manglet ingenting da. Bør jeg sjekke igjen? Noen som vet hvorfor jeg på 36 er så trøtt? 

Anonymkode: 2ce0e...667

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men jeg er delvis sykmeldt. Er ferdig kl 11 men er oppe kl 05, legger meg kl 22. Den siste tiden har jeg sovnet i 12 tiden på sofaen, gjerne opp til en time eller to. Helt utslått. Ser ikke andre ha så lite energi? 

Jeg tok full screening av meg selv i mars, manglet ingenting da. Bør jeg sjekke igjen? Noen som vet hvorfor jeg på 36 er så trøtt? 

¨Jeg tar en powernap etter jobb jeg og altså, er helt kake jeg, men står opp 5 og jobber i 8 timer. Sover alltid en time da etter jobb. 

Det er ikke årsaken til sykemeldingen da som er årsaken til at du er mer sliten? Eventuelt medisiner?

Anonymkode: cbcdd...df0

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

¨Jeg tar en powernap etter jobb jeg og altså, er helt kake jeg, men står opp 5 og jobber i 8 timer. Sover alltid en time da etter jobb. 

Det er ikke årsaken til sykemeldingen da som er årsaken til at du er mer sliten? Eventuelt medisiner?

Ikke rart når du jobber i 8 timer. Her jobber jeg bare 4,5 time. Hatt denne jobben siden 2021 og kan ikke huske jeg har vært så trøtt da når jeg kom hjem. 

Ingen medisiner, kun muskulært så gjør at sykemeld er helt nødvendig. Kan man være deprimert uten å merke det? 

Merker også det er så mye "ork" i livet. Møter, foreldremøte, kurs osv, jeg finner ikke motivsjonen. 😶 Tenker at jeg skal være borte i 3t, så busse inn, så tilbake. Så lei! Men føler meg glad, ler mye og er ikke helt der nede. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Søvnapne?

Anonymkode: 90720...824

Ja litt komisk men jeg hadde en tråd her forleden om at jeg våkner flere ganger om natten. Jeg skal til legen nå, bare redd det blir som sist. At jeg får beskjed om å skrive dagbok når det skjer og får resept på sovepiller. Hvorfor kan jeg ikke bli sendt til en natt med overvåking for å sjekke søvn registeret? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja litt komisk men jeg hadde en tråd her forleden om at jeg våkner flere ganger om natten. Jeg skal til legen nå, bare redd det blir som sist. At jeg får beskjed om å skrive dagbok når det skjer og får resept på sovepiller. Hvorfor kan jeg ikke bli sendt til en natt med overvåking for å sjekke søvn registeret? 

God ide, be om det. Noen ganger må man insistere på det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

De er vel litt mer slepphendte med slike henvisninger ved stor overvekt, men det er jo utallige normalvektige som har søvnapne

Anonymkode: 90720...824

Drømmeautomat
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du legger deg 22 og er oppe 05 sover du maks 7 timer per natt, mindre selvsagt om du bruker noe tid på å sovne. Hvor mye søvn man har behov for er individuelt, det er ikke uvanlig å trenge mer enn 7 timer søvn i døgnet. Jeg syns i utgangspunktet ikke det du beskriver høres unormalt ut.

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

God ide, be om det. Noen ganger må man insistere på det.

Jeg skal det. Idag også, nok en dag i tåka. Rett hjem å sove etter jobb😓

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...