AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:10 Skrevet tirsdag kl 19:10 Har blitt diagnostisert med flere psykose episoder før, men da er det andre som har påpekt det og jeg har vært uenig. Hvordan kan man evt merke det selv (om man kan det da)? Anonymkode: 45d4c...7e6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:37 Skrevet tirsdag kl 19:37 Du kan jo lese journalen din og se hva de skriver om hva slags symptomer du hadde på psykosen din? Logg inn på Helsenorge. Anonymkode: 16b7c...e43 0 Siter
nachnoo Skrevet tirsdag kl 19:44 Skrevet tirsdag kl 19:44 Ja, og jeg kan nevne det eksempelet jeg husker best. Pas ringte meg og sa noe slikt: Da jeg var på butikken i dag, følte jeg igjen at de andre snakket om meg. Synes du jeg skal øke medisindosen? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:59 Skrevet tirsdag kl 19:59 nachnoo skrev (14 minutter siden): Ja, og jeg kan nevne det eksempelet jeg husker best. Pas ringte meg og sa noe slikt: Da jeg var på butikken i dag, følte jeg igjen at de andre snakket om meg. Synes du jeg skal øke medisindosen? Hva om man bare har sosial angst eller dårlig selvfølelse? Da er det vanlig å tenke at alle snakker om en. Anonymkode: 16b7c...e43 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet tirsdag kl 20:14 Skrevet tirsdag kl 20:14 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva om man bare har sosial angst eller dårlig selvfølelse? Da er det vanlig å tenke at alle snakker om en. Anonymkode: 16b7c...e43 La du merke til at han skrev « jeg kan nevne det eksempelet jeg husker best»? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:36 Skrevet tirsdag kl 20:36 Takk for tips om helse Norge journal. Fant en innkomstjournal. Der var det dessverre mye jeg kunne relatere til. Anonymkode: 45d4c...7e6 0 Siter
Marye Skrevet onsdag kl 02:58 Skrevet onsdag kl 02:58 Jeg har trodd at jeg var på vei inn i psykose og oppsøkte legevakt. Ble tvangsinnlagt og fant ut jeg allerede var psykotisk (etter hvert) 0 Siter
stjernestøv Skrevet onsdag kl 06:33 Skrevet onsdag kl 06:33 Åja jeg har merket det før ja, blitt veldig redd bla og paranoid, og ja jeg merker når jeg har vært paranoid selv om sykepleieren sa man merket ikke det selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:34 Skrevet onsdag kl 07:34 Jeg har hatt tanker som at f. eks kollegaer ikke var dem de sa de var, men utplassert av helsevesenet for å observere meg. Men greia var at jeg visste at dette var ganske fucka tanker, men klarte ikke å legge fra meg det helt. Men legen mente at det ikke var noe psykose siden jeg var klar over det selv. Men det gjorde at jeg sleit med å forholde meg til kollegaer osv. Anonymkode: 79e2c...037 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.