AnonymBruker Skrevet i går, 16:27 Skrevet i går, 16:27 Jeg er stille og litt sjenert. Men jeg jobber i et service-yrke så jeg har i årenes løp lært/øvd på å prate høyere og mere. Selv om jeg er i 40-årene så kommer det på en måte ikke helt naturlig for meg. Det må alltid være slik at jeg presser meg selv og er selvbevisst over situasjonen. Hvordan føles det for dere som på en naturlig måte gjerne deler av deg og ditt? Anonymkode: 0cb82...475 0 Siter
psykedeliker Skrevet i går, 16:39 Skrevet i går, 16:39 Jeg tar min plass når det trengs, men det betyr ikke at jeg "deler av meg og mitt" i tide og utide. Heller ikke at jeg trenger å føle noe spesielt om det. 1 Siter
dusken Skrevet i går, 16:39 Skrevet i går, 16:39 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er stille og litt sjenert. Men jeg jobber i et service-yrke så jeg har i årenes løp lært/øvd på å prate høyere og mere. Selv om jeg er i 40-årene så kommer det på en måte ikke helt naturlig for meg. Det må alltid være slik at jeg presser meg selv og er selvbevisst over situasjonen. Hvordan føles det for dere som på en naturlig måte gjerne deler av deg og ditt? Anonymkode: 0cb82...475 Ikke det du spør om, men vit at du ikke er alene 😄 og jeg tror at det heter å være introvert 🙈 0 Siter
knas Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Jeg snakker tidvis mye og ganske høyt, men deler ikke mye privat. Det føles ikke på noen spesiell måte. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden dusken skrev (48 minutter siden): Ikke det du spør om, men vit at du ikke er alene 😄 og jeg tror at det heter å være introvert 🙈 Ja, det gjør det nok!😁Oppmerksomhet er svært ubehagelig!! Anonymkode: 0cb82...475 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden knas skrev (8 minutter siden): Jeg snakker tidvis mye og ganske høyt, men deler ikke mye privat. Det føles ikke på noen spesiell måte. Du er avslappet til væremåten din. Det er fint😊 Anonymkode: 0cb82...475 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden psykedeliker skrev (50 minutter siden): Jeg tar min plass når det trengs, men det betyr ikke at jeg "deler av meg og mitt" i tide og utide. Heller ikke at jeg trenger å føle noe spesielt om det. Bra at du tar din plass. Anonymkode: 0cb82...475 0 Siter
knas Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Du er avslappet til væremåten din. Det er fint😊 Anonymkode: 0cb82...475 Takk. Jeg kan godt holde kjeft også. 😊 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.