Nicklusheletida Skrevet 10. september Skrevet 10. september Jeg trenger tips til en koselig restaurant i nærheten av Chateu neuf til meg og 2 venninner. Noen forslag ? 0 Siter
Ekstra Skrevet 11. september Skrevet 11. september (endret) Nicklusheletida skrev (14 timer siden): Jeg trenger tips til en koselig restaurant i nærheten av Chateu neuf til meg og 2 venninner. Noen forslag ? Kan abefale Cru, det jeg kom på i farten (trodde jeg leste noe om Dinner avdeling Majorstuen, som jeg hadde lyst til å prøve, men nå fant jeg ikke igjen). Endret 11. september av Ekstra 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. september Skrevet 11. september For meg er det villa paradiso eller delicatessen Anonymkode: 29d43...e79 1 Siter
ISW Skrevet 12. september Skrevet 12. september Hva vil du/dere spise? Hvilket konsept og prisklasse? 1 Siter
ISW Skrevet 12. september Skrevet 12. september Ekstra skrev (På 11.9.2026 den 11.14): Dinner avdeling Majorstuen Heter Tatakii Asian. 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 12. september Forfatter Skrevet 12. september Tusen takk for tips Valget falt på Villa paradiso. 0 Siter
ISW Skrevet 12. september Skrevet 12. september Nicklusheletida skrev (1 minutt siden): Tusen takk for tips Valget falt på Villa paradiso. Til neste gang: Hvis du er i det området, så synes jeg il Colosseo er bra, hvis man skal ha en god pizza og et glass vin. Skikkelig autentisk italiensk med rutete duker, hyggelig betjening og veldig uformelt. 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 12. september Forfatter Skrevet 12. september ISW skrev (Akkurat nå): Til neste gang: Hvis du er i det området, så synes jeg il Colosseo er bra, hvis man skal ha en god pizza og et glass vin. Skikkelig autentisk italiensk med rutete duker, hyggelig betjening og veldig uformelt. Ok, det er ikke for sent enda. Det er ikke før i november vi skal dit. Jeg tror vinen er viktigst for damene og at det ikke er langt å gå til Chateu neuf. Jeg skal foreslå det for dem 1 Siter
ISW Skrevet 12. september Skrevet 12. september Nicklusheletida skrev (1 minutt siden): Ok, det er ikke for sent enda. Det er ikke før i november vi skal dit. Jeg tror vinen er viktigst for damene og at det ikke er langt å gå til Chateu neuf. Jeg skal foreslå det for dem Gjør det. Det er ikke langt derfra til Chateau Neuf. Jeg har veldig sansen for sånne små koselige steder, typisk familiedrevet. Liker det bedre enn kjeder (som jo Villa Paradiso har blitt). Men: Det er ikke veldig fancy der. Og kan kanskje oppleves litt trangt, men på en annen side er det etter min mening akkurat som i Italia. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. september Skrevet 12. september Nicklusheletida skrev (23 minutter siden): Tusen takk for tips Valget falt på Villa paradiso. Et av mine favorittsteder, og maten er nydelig Anonymkode: 29d43...e79 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.