AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:49 Skrevet fredag kl 06:49 Hva gjør man i en slik situasjon? . Blandt annet oppdaget jeg at behandler ovedrev grovt, hadde misforstått og lagt sin egen vri på ting jeg sa. Jeg hadde sagt i fra om noe av det hun nektet å slette. Jeg har funnet ut at DPS er rimelig skummelt å bli involvert i. Man kan ende opp med en journal med feil på flere hundre sider og feil diagnose. Nå blir jeg snakket til som en mental pasient overalt i helsevesenet og ingen tror på meg lenger. Så er det fortsatt mulig for meg å få slettet ting som er direkte feil, eller regnes jeg som pasient inhabil eller uegnet til å bestemme over slikt? Ekstremt ubehagelig. Hva med gdpr? Veldig skummelt system hvos man ikke kan virke inn på dette selv. Er ekstremt avhengig av behandler kvalitet og kommunikasjon, at ikke misforståelserkan rettes eller behandler nekter rette er vel ikke riktig?. Vurderer sterkt å flytte ut av landet. Anonymkode: 7b4ed...afb 0 Siter
nachnoo Skrevet fredag kl 08:35 Skrevet fredag kl 08:35 Det første jeg ville spurt meg selv om er: Hvordan var min tilstand da dette ble skrevet? 1 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:48 Skrevet fredag kl 08:48 nachnoo skrev (12 minutter siden): Det første jeg ville spurt meg selv om er: Hvordan var min tilstand da dette ble skrevet? Hvorfor skulle jeg spørre meg selv om det? Anonymkode: 539bb...bf7 1 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:07 Skrevet fredag kl 09:07 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvorfor skulle jeg spørre meg selv om det? Anonymkode: 539bb...bf7 Burde være åpenlyst. Anonymkode: be642...a57 0 Siter
Musikk Skrevet fredag kl 09:29 Skrevet fredag kl 09:29 (endret) DPS hos de finner du nok mye løgner om deg selv ja🥺de skriver og lyver mye om pasientene sine. Hva du kan gjøre selv med dette er jeg mer usikker på🤔du må bare ta dette opp med DPS, vis du menner de lyver om deg. Dette igjen er vanskelig de er ofte bestemte har jeg hørt. Endret fredag kl 09:34 av Musikk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:44 Skrevet fredag kl 09:44 Tull og pølsevev at DPS journalfører løgner. Anonymkode: 15c4f...576 1 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:52 Skrevet fredag kl 10:52 Musikk skrev (1 time siden): DPS hos de finner du nok mye løgner om deg selv ja🥺de skriver og lyver mye om pasientene sine. Hva du kan gjøre selv med dette er jeg mer usikker på🤔du må bare ta dette opp med DPS, vis du menner de lyver om deg. Dette igjen er vanskelig de er ofte bestemte har jeg hørt. Har jo ikke sagt at de har gjort. Men hypotetisk sett kan det faktisk skje at en psykolog ikke er ærlig og hva gjør man da? Å hevde at det ikke skjer er som å si st mennesker ikke er mennesker. At alle psykologer er helgener fordi de er psykologer. Anonymkode: 7b4ed...afb 0 Siter
XbellaX Skrevet fredag kl 15:13 Skrevet fredag kl 15:13 Musikk skrev (5 timer siden): DPS hos de finner du nok mye løgner om deg selv ja🥺de skriver og lyver mye om pasientene sine. Hva du kan gjøre selv med dette er jeg mer usikker på🤔du må bare ta dette opp med DPS, vis du menner de lyver om deg. Dette igjen er vanskelig de er ofte bestemte har jeg hørt. Det du skriver her er regelrett løgn. 4 Siter
psykedeliker Skrevet fredag kl 15:42 Skrevet fredag kl 15:42 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men hypotetisk sett kan det faktisk skje at en psykolog ikke er ærlig og hva gjør man da? Da krever man å få se juridisk gyldige beviser for påstandene. Det er den profesjonelle part som har bevisbyrden, og behandlere har uansett ikke anledning til å tilsidesette pasientenes grunnlovsrettigheter. 0 Siter
nachnoo Skrevet fredag kl 16:21 Skrevet fredag kl 16:21 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har jo ikke sagt at de har gjort. Men hypotetisk sett kan det faktisk skje at en psykolog ikke er ærlig og hva gjør man da? Å hevde at det ikke skjer er som å si st mennesker ikke er mennesker. At alle psykologer er helgener fordi de er psykologer. Anonymkode: 7b4ed...afb Ja, hypotetisk kan det skje. I så fall vil det sikkert være så mye annet rusk også ved denne psykologen at avskilting kommer raskt. Jeg er ingen helgen, og jeg kjenner heller ingen andre behandlere som er det. Men jeg dikter ikke opp ting i journalen. Jeg har heller ikke hørt om noen som har gjort det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:25 Skrevet fredag kl 17:25 nachnoo skrev (57 minutter siden): Ja, hypotetisk kan det skje. I så fall vil det sikkert være så mye annet rusk også ved denne psykologen at avskilting kommer raskt. Jeg er ingen helgen, og jeg kjenner heller ingen andre behandlere som er det. Men jeg dikter ikke opp ting i journalen. Jeg har heller ikke hørt om noen som har gjort det. Min tidligere skrev onrapporten til legen at terapi ikke ble initiert fordi jeg ikke ville, når fakta var at behandler ga beskjed til meg om at jeg ikke fikk mer enn to timer til, etter å ha gjennomført en utredning på seks-syv timer. Jeg la ved et eget skriv til legen om dette, da jeg var redd for at dette kunne sette meg i et dårlig lys hvis jeg trenger behandling senere. Anonymkode: 67c97...60a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.