AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Ikke fast bruk. Anonymkode: 457b4...cd9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden nachnoo skrev (21 minutter siden): Ja, det kan man. Takk. Lav, mellom eller høy dose? Førstegangsbruker. Anonymkode: 457b4...cd9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Jeg har gjort det noen få ganger når jeg sov dårlig. Fungerte sånn ok. Ikke den beste sovemedisin. Men bedre enn imovane. Jeg syns sobril har uansett lite effekt. Men har brukt bare i små mengder. 5 mg. En sjelden gang. Anonymkode: d7a93...3a7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har gjort det noen få ganger når jeg sov dårlig. Fungerte sånn ok. Ikke den beste sovemedisin. Men bedre enn imovane. Jeg syns sobril har uansett lite effekt. Men har brukt bare i små mengder. 5 mg. En sjelden gang. Anonymkode: d7a93...3a7 Jeg har tatt 10 mg nå, venter på effekten🙌 Anonymkode: 457b4...cd9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.