Vendi Skrevet fredag kl 14:26 Skrevet fredag kl 14:26 (endret) Har tenkt på det og vært så flau på vedkommendes vegne da telefonen hens ringte under 1 minutts stillhet i begravelsen til kong Harald. I dag står han (Arne Tellefsen) fram og forteller at det var hans telefon.. huff, noe så utrolig pinlig! 🥵 Endret fredag kl 14:32 av Vendi 2 Siter
Glitter Skrevet fredag kl 15:37 Skrevet fredag kl 15:37 Hehe ja. Det må ha vært svært pinlig. 1 Siter
Grendel Skrevet fredag kl 15:45 Skrevet fredag kl 15:45 (endret) Det er en tabbe jeg tror de aller fleste kan forstå. Det var behov for å live opp stemningen litt uansett, tenker jeg. Endret fredag kl 15:45 av Grendel 0 Siter
Lillemus Skrevet fredag kl 16:02 Skrevet fredag kl 16:02 Vendi skrev (1 time siden): Har tenkt på det og vært så flau på vedkommendes vegne da telefonen hens ringte under 1 minutts stillhet i begravelsen til kong Harald. I dag står han (Arne Tellefsen) fram og forteller at det var hans telefon.. huff, noe så utrolig pinlig! 🥵 Arve Tellefsen i alle fall. Som en annen her sa forleden dag, så var det en medisinalarm. Men jeg tror også at Kong Harald hadde trukket litt på smilebåndet av dette om han hadde kunnet. 1 Siter
Vendi Skrevet fredag kl 16:15 Forfatter Skrevet fredag kl 16:15 Grendel skrev (30 minutter siden): Det er en tabbe jeg tror de aller fleste kan forstå. Det var behov for å live opp stemningen litt uansett, tenker jeg. Ikke under 1 minutts stillhet. Da er det ikke noe behov for å live opp noen stemning, synes jeg. 0 Siter
Vendi Skrevet fredag kl 16:16 Forfatter Skrevet fredag kl 16:16 Lillemus skrev (13 minutter siden): Arve Tellefsen i alle fall. Som en annen her sa forleden dag, så var det en medisinalarm. Men jeg tror også at Kong Harald hadde trukket litt på smilebåndet av dette om han hadde kunnet. Ja, mente Arve hehe 😅 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.