Musikk Skrevet fredag kl 15:21 Skrevet fredag kl 15:21 (endret) https://www.vg.no/nyheter/i/M7kBrJ/politiet-etterforsker-kvinnen-siktet-for-aa-ha-servert-utgaatt-kylling Alt som kan skje🥺 Endret fredag kl 15:22 av Musikk 0 Siter
Lillemus Skrevet fredag kl 16:06 Skrevet fredag kl 16:06 Musikk skrev (44 minutter siden): https://www.vg.no/nyheter/i/M7kBrJ/politiet-etterforsker-kvinnen-siktet-for-aa-ha-servert-utgaatt-kylling Alt som kan skje🥺 Kylling er en av de ytterst få matvarene jeg ikke spiser etter siste forbruksdato, med mindre den har vært frosset da. Her har det sviktet et eller annet sted i mat-kjeden. 2 Siter
Musikk Skrevet fredag kl 16:22 Forfatter Skrevet fredag kl 16:22 Lillemus skrev (12 minutter siden): Kylling er en av de ytterst få matvarene jeg ikke spiser etter siste forbruksdato, med mindre den har vært frosset da. Her har det sviktet et eller annet sted i mat-kjeden. Helt enig med deg🙂kan hende dama trodde kyllingen var trygg og spise🙂utifra politiet så er det ikke slik tolket. 0 Siter
Lillemus Skrevet fredag kl 16:44 Skrevet fredag kl 16:44 Musikk skrev (21 minutter siden): Helt enig med deg🙂kan hende dama trodde kyllingen var trygg og spise🙂utifra politiet så er det ikke slik tolket. Hvis hun var klar over at den var gått ut på dato er det alvorlig. Ut fra politiets reaksjon kan det virke som det ligger noe mer bak, men jeg vet ikke altså. 1 Siter
emilie321 Skrevet fredag kl 17:33 Skrevet fredag kl 17:33 Lillemus skrev (47 minutter siden): Hvis hun var klar over at den var gått ut på dato er det alvorlig. Ut fra politiets reaksjon kan det virke som det ligger noe mer bak, men jeg vet ikke altså. Det er drøyt, en skal være sikker på at mat en får servert ute er trygg. 1 Siter
Everybody Skrevet fredag kl 17:58 Skrevet fredag kl 17:58 For noe tull dette er. Tenk å pågripe noen og sette de halvannet døgn i en glattcelle for noe sånt? 0 Siter
emilie321 Skrevet fredag kl 18:23 Skrevet fredag kl 18:23 Everybody skrev (23 minutter siden): For noe tull dette er. Tenk å pågripe noen og sette de halvannet døgn i en glattcelle for noe sånt? Mulig det er tull, men vi vet faktisk ikke hva og hvor ille det egentlig var. Noe må jo ha forårsaket at de begynte å undersøke 2 Siter
Lillemus Skrevet fredag kl 18:24 Skrevet fredag kl 18:24 emilie321 skrev (Akkurat nå): Mulig det er tull, men vi vet faktisk ikke hva og hvor ille det egentlig var. Noe må jo ha forårsaket at de begynte å undersøke Det stusset jeg også på, noen må jo ha varslet om dette ettersom ingen ble syke av det. 2 Siter
emilie321 Skrevet fredag kl 18:26 Skrevet fredag kl 18:26 Lillemus skrev (Akkurat nå): Det stusset jeg også på, noen må jo ha varslet om dette ettersom ingen ble syke av det. Kan det ha vært merkelig smak? Noe må det ha vært som gjorde til at de begynte å undersøke. 2 Siter
Musikk Skrevet fredag kl 19:02 Forfatter Skrevet fredag kl 19:02 (endret) Kan hende denne damen selv informerte om dette🙂jeg tror nok ikke det virker ikke slik. Endret fredag kl 19:10 av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet fredag kl 19:23 Forfatter Skrevet fredag kl 19:23 Everybody skrev (1 time siden): For noe tull dette er. Tenk å pågripe noen og sette de halvannet døgn i en glattcelle for noe sånt? Salmonella faren og forgiftning som gjorde hun satt på glattcelle så lenge. Dette har god fint ingen ble syke heldigvis🙂 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.