Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Musikk endret tittelen til Politiet i Oslo
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lillemus skrev (12 minutter siden):

Kylling er en av de ytterst få matvarene jeg ikke spiser etter siste forbruksdato, med mindre den har vært frosset da. Her har det sviktet et eller annet sted i mat-kjeden. 

Helt enig med deg🙂kan hende dama trodde kyllingen var trygg og spise🙂utifra politiet så er det ikke slik tolket. 

Skrevet
Musikk skrev (21 minutter siden):

Helt enig med deg🙂kan hende dama trodde kyllingen var trygg og spise🙂utifra politiet så er det ikke slik tolket. 

Hvis hun var klar over at den var gått ut på dato er det alvorlig. Ut fra politiets reaksjon kan det virke som det ligger noe mer bak, men jeg vet ikke altså.

Skrevet
Lillemus skrev (47 minutter siden):

Hvis hun var klar over at den var gått ut på dato er det alvorlig. Ut fra politiets reaksjon kan det virke som det ligger noe mer bak, men jeg vet ikke altså.

Det er drøyt, en skal være sikker på at mat en får servert ute er trygg. 

Skrevet

For noe tull dette er. Tenk å pågripe noen og sette de halvannet døgn i en glattcelle for noe sånt?

Skrevet
Everybody skrev (23 minutter siden):

For noe tull dette er. Tenk å pågripe noen og sette de halvannet døgn i en glattcelle for noe sånt?

Mulig det er tull, men vi vet faktisk ikke hva og hvor ille det egentlig var. Noe må jo ha forårsaket at de begynte å undersøke

Skrevet
emilie321 skrev (Akkurat nå):

Mulig det er tull, men vi vet faktisk ikke hva og hvor ille det egentlig var. Noe må jo ha forårsaket at de begynte å undersøke

Det stusset jeg også på, noen må jo ha varslet om dette ettersom ingen ble syke av det.

Skrevet
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Det stusset jeg også på, noen må jo ha varslet om dette ettersom ingen ble syke av det.

Kan det ha vært merkelig smak? Noe må det ha vært som gjorde til at de begynte å undersøke.

Skrevet (endret)

Kan hende denne damen selv informerte om dette🙂jeg tror nok ikke det virker ikke slik. 

Endret av Musikk
Skrevet
Everybody skrev (1 time siden):

Salmonella faren og forgiftning som gjorde hun satt på glattcelle så lenge. Dette har god fint ingen ble syke heldigvis🙂 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...