Gå til innhold

Vanlig at kontaktperson på akuttpsykiatrisk ikke vet hvorfor en pasient er innlagt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kontaktperson min som jeg har hatt siden kl 15 i dag kom nettopp inn og sa at vi måtte vente med tur fordi jeg snart skulle få sobril. Det har jeg ikke snakket med legen om da jeg kom hit og jeg har ikke fått det på sikkert 10 år. Han må da ha forvekslet meg med en annen pasient? Så spør han hvordan det går med russuget og der må han i alle fall ha forvekslet meg for jeg har aldri brukt rus, ikke alkohol en gang. Så spør han meg hvorfor jeg er innlagt og jeg spør tilbake om han ikke vet? Og han sier han er usikker. Altså hva skjer her?

Anonymkode: 68083...8d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kontaktperson min som jeg har hatt siden kl 15 i dag kom nettopp inn og sa at vi måtte vente med tur fordi jeg snart skulle få sobril. Det har jeg ikke snakket med legen om da jeg kom hit og jeg har ikke fått det på sikkert 10 år. Han må da ha forvekslet meg med en annen pasient? Så spør han hvordan det går med russuget og der må han i alle fall ha forvekslet meg for jeg har aldri brukt rus, ikke alkohol en gang. Så spør han meg hvorfor jeg er innlagt og jeg spør tilbake om han ikke vet? Og han sier han er usikker. Altså hva skjer her?

Bare spør han da!

Anonymkode: 5039e...a6a

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Bare spør han da!

Anonymkode: 5039e...a6a

Han gikk i sted og har ikke sett han siden. Ikke sobrilen jeg skulle få "snart" heller så sikkert bare en forveksling.

Skrevet

Skjer ofte I helger og ferier at det er ansatte inne som ikke har mulighet til å sette seg inn i pasientenes historie. De vet bare det som ble sagt på rapporten.

Anonymkode: 8f97f...b6a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Skjer ofte I helger og ferier at det er ansatte inne som ikke har mulighet til å sette seg inn i pasientenes historie. De vet bare det som ble sagt på rapporten.

Anonymkode: 8f97f...b6a

Ok da gir det litt mer mening. Da har han sikkert bare forvekslet meg med en annen pasient som han hørte om i rapporten.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han gikk i sted og har ikke sett han siden. Ikke sobrilen jeg skulle få "snart" heller så sikkert bare en forveksling.

Det kan virke som om dette skjedde akkurat i vaktskiftet (+ at det er helg) og da er det vanskelig å ha full oversikt. 

Skrevet
XbellaX skrev (11 minutter siden):

Det kan virke som om dette skjedde akkurat i vaktskiftet (+ at det er helg) og da er det vanskelig å ha full oversikt. 

Ikke vaktskifte for han er fortsatt på jobb. Han kom nettopp innom men sa ingenting. Men sant at det er helg da. Sikkert ikke så lett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...