AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:45 Skrevet fredag kl 20:45 Noe annet zyprexa for mine psykose symptomer når jeg sier at jeg ikke vil gå på zyprexa for da vet jeg at jeg ikke har viljestyrken til å ikke gå opp så masse at det er helseskadelig? Og alt han sier er bare at jeg kan jo trene. Jeg spør at kan han ikke skrive ut en type man ikke får opp i vekt av, men han bare sier jeg kan trene. Så ender opp med å ikke ta noe.. Anonymkode: 450a3...06d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:34 Skrevet fredag kl 21:34 Worrisome_plenty skrev (39 minutter siden): På tide å bytte fastlege? Er veldig fornøyd med han ellers så vil ikke bytte heller. Anonymkode: 450a3...06d 0 Siter
Vendi Skrevet fredag kl 22:15 Skrevet fredag kl 22:15 (endret) Legen din burde rådføre seg med psykiater eller skaffe deg en time hos en. Endret fredag kl 22:22 av Vendi 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Be legen din kontakte DPS. For en tullebukk! Anonymkode: ea0cc...511 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.