AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden Jeg tar i utgangspunktet 6 tabletter per dag (serumspeil 0,78). Legen vil at jeg bruker 6 måneder på nedtrappingen. Jeg synes det høres langtrukkent ut. Noen tanker @nachnoo? Anonymkode: 4e954...186 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden Hvorfor haster det så mye? Anonymkode: 483f0...61f 0 Siter
nachnoo Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg tar i utgangspunktet 6 tabletter per dag (serumspeil 0,78). Legen vil at jeg bruker 6 måneder på nedtrappingen. Jeg synes det høres langtrukkent ut. Noen tanker @nachnoo? Anonymkode: 4e954...186 Jo lengre, dess bedre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor haster det så mye? Anonymkode: 483f0...61f Det haster ikke, jeg har bare ikke hørt om andre som gjør det slik. Anonymkode: 4e954...186 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden nachnoo skrev (6 minutter siden): Jo lengre, dess bedre. Åh, ok. Takk! Anonymkode: 4e954...186 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.